تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779343
شناسه : 3779343
تاریخ :
بازدید از خانواده شهدا وظیفه مهم مسوولان است اقتصاد ایران: قرچک- فرماندار قرچک گفت: بازدید از خانواده شهدا وظیفه مهم مسوولان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فخاری صبح شنبه در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس قرچک که با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، سرهنگ علمدار فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان، میری زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، نجفی معاون دادستان، خرمی شریف شهردار و جمعی از رؤسای ادارات و مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری قرچک برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ایام هفته دفاع مقدس، از دستگاه‌هایی که برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند تشکر کرد.

وی گفت: برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین یکی از برنامه‌های فرهنگی اثرگذار است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.‌

فرماندار قرچک با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و بازدید از خانواده شهدا ادامه داد: به برکت خون شهدا بازدید از خانواده‌های ایشان هم باعث کسب توفیق برای مسئولین است و هم باعث حل شدن مشکلات خانواده شهدا و ادای دین به آنان می‌شود.

فخاری بازدید از خانواده شهدا را وظیفه مهم مسؤولین دانست و گفت: می‌بایست با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران این امر به نحو احسن در هفته دفاع مقدس صورت پذیرد.

فرماندار قرچک برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس را جهت نمایش رشادت‌ها و فداکاری‌های همه اقشار و نهادها اعم از نقش پزشکان، مساجد، اداره جهاد و دیگر اقشار از اقدامات مؤثر بر تقویت فرهنگ ایثار در نسل جوان برشمرد.