تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779340
شناسه : 3779340
تاریخ :
۶۲ درصد شبکه فاضلاب شهری شیراز فعال است اقتصاد ایران: شیراز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: اتصال ۶۲ درصد شهر شیراز به شبکه فاضلاب شهری انجام شده است و در حال تلاش هستیم که مناطق باقی مانده شهری نیز به این شبکه وصل شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بهمن بهروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سوالی در خصوص عدم اتصالی برخی نقاط شیراز به شبکه فاضلاب شهری با توجه به وجه اخذ وجه از مشتریان گفت: ۶۲ درصد شهر شیراز در بحث فاضلاب به صورت کامل وصل شده اند، اما از آنجا که شهر در حال توسعه بوده و آمار متقاضیان در حال افزایش است این موضوع به صورت مستمر در حال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به این موضوع که شرکت آب و فاضلاب شیراز حتی اتصال روستاهای حاشیه شیراز را هم در موضوع فاضلاب شهری در دستور کار قرار داده است ادامه داد: در بخشی از این روستاها کار در حال انجام است و پیش بینی اتصال شبکه فاضلاب برای مسکن ملی شیراز نیز انجام شده است.

بهروزی در ادامه درباره وضعیت تصفیه خانه شیراز گفت: در زمان راه اندازی این تصفیه خانه، پیش بینی برای جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری شیراز بوده که با توجه به افزایش جمعیت این موضوع جوابگو نیست و با هماهنگی نهادهای مربوطه در حال ساخت تصفیه خانه شماره دو شیراز هستیم تا بتوانیم جوابگوی افزایش جمعیتی شیراز باشیم.