تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779302
شناسه : 3779302
تاریخ :
خدمت رسانی ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در مناطق محروم استان فارس اقتصاد ایران: شیراز- مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ۳۰ گروه جهادی با حضور بیش از ۳ هزار دانشجوی بسیجی این استان به منظور خدمت رسانی در مناطق محروم فارس در تابستان به مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس توانا در بازدید از «اردوهای جهادی دانشجویی عهد خدمت استان فارس» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حیات پربرکت خود با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با استفاده از ظرفیت بی نظیر مردمی توانسته با عبور موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت، از تهدیدات دشمنان، فرصت‌های مناسبی را ایجاد کرده که پشت سر گذاشتن مقطع تاریخی دفاع مقدس و رشد قابل توجه و غرورانگیز در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی از مصادیق بارز آن است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ۳۰ گروه جهادی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این در قالب اردوهای عهد خدمت در تابستان ۱۴۰۳ از اول تیر تا ۳۱ شهریور در مناطق کم برخوردار فعالیت می‌کنند افزود: حدود ۳ هزار دانشجوی بسیجی استان فارس در قالب اردوهای ۱۰ و ۷ روزه به مناطق محروم و کم برخوردار برای خدمت‌رسانی در تابستان سال جاری اعزام شدند.

توانا تصریح کرد: عرصه‌های خدمت رسانی و حرکت‌های جهادی دانشجویی استان فارس، فرهنگی، اجتماعی، علمی، عمرانی، بهداشت و درمان است.