تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3779291
شناسه : 3779291
تاریخ :
سقوط داربست در بلوار نلسون ماندلا بر روی خودروها اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ، از سقوط داربست مقابل ساختمان در حال ساخت در بلوار نلسون ماندلا خبر داد و گفت: این حادثه باعث خسارت به ۵ خودرو در این محدوده شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید اکبری گفت: در ساعت ۲۱:۲۰ شب گذشته در محدوده جنوب به شمال بلوار نلسون ماندلا، تقاطع خیابان اسفندیار به واسطه سقوط داربست مقابل یک باب ساختمان در حال ساخت شاهد بار پر حجم ترافیک و مسدود شدن مسیر جنوب به شمال در این محدوده بودیم.

وی افزود: این حادثه باعث خسارت به ۵ خودرو در این محدوده می‌شود که خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشت و به کسی آسیبی نرسید.

سرهنگ اکبری گفت: بلافاصله تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این محل حاضر شدند و مشغول روان سازی ترافیک و رفع گره ترافیکی که در این محل به واسطه سقوط داربست به وجود آمده بود شدند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست خودروهای خود را در مسیرهایی که می‌دانند احتمال سقوط داربست و تابلوها در هوای بارانی و طوفانی وجود دارند به هیچ عنوان پارک نکرده و از وقوع این حوادث با مدیریت خود جلوگیری کنند.