تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779275
شناسه : 3779275
تاریخ :
مجلس عروسی نیما و باران، پربیننده‌ترین مراسم شهریور شد اقتصاد ایران: اولین سریال سامان سالور با بازی رویا نونهالی، حسن معجونی و مهدی حسینی‌نیا، در قسمت اول چه کیفیتی داشت؟ که در ادامه مطلب زیر به آن پرداخته‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: اولین سریال سامان سالور با بازی رویا نونهالی، حسن معجونی و مهدی حسینی‌نیا، در قسمت اول چه کیفیتی داشت؟ که در ادامه مطلب زیر به آن پرداخته‌ایم.

روزنامه خراسان نوشت: اولین سریال سامان سالور با نام «گردن‌زنی» که در سکوت خبری تولید شده بود، در نمایش خانگی منتشر شد. سالور که پیش از این به عنوان کارگردان سینما هفت فیلم تولید کرده است، وارد نمایش خانگی و سریال‌سازی شده و «گردن‌زنی» را با همکاری علی قربان‌زاده در مقام تهیه‌کننده، ویژه پلتفرم فیلم‌نت ساخته است. فعلا قسمت اول این مجموعه شروع خوب و امیدوارکننده‌ای داشت و توانست حس کنجکاوی مخاطب را درباره سرنوشت شخصیت‌ها و ادامه قصه تحریک کند.

مجلس عروسی نیما و باران، پربیننده‌ترین مراسم شهریور شد

کنجکاوی‌برانگیز در قدم اول

«گردن‌زنی» شروع پراتفاق و درگیرکننده‌ای داشت. این مجموعه قصه دو خانواده را روایت می‌کند که با یکدیگر وصلت می‌کنند و فرزندانشان به نام «نیما و «باران» با یکدیگر ازدواج می‌کنند. این زوج تصمیم می‌گیرند با ترک مراسم عروسی و رفتن به ماه عسل، مهمانان را غافلگیر کنند.

در حالی که همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رود، یک خلافکار سابقه‌دار متوجه می‌شود که «نیما» از نامزدش سوء‌استفاده کرده و با تهدید به واسطه عکس و فیلم‌هایی که از او دارد، به خانه این زوج می‌رود و به قصد کشت آن‌ها را می‌زند. «گردن‌زنی» که با هشدار سنی 16+ منتشر شده، در قدم اول موفق شد تماشاگر را با قصه درگیر و او را نسبت به سرنوشت شخصیت‌ها همچنین گذشته آن‌ها کنجکاو کند.

مجلس عروسی نیما و باران، پربیننده‌ترین مراسم شهریور شد

شخصیت‌های متعدد با قصه‌های مختلف

قصه «گردن‌زنی» شخصیت‌های متعددی دارد و اکثر کاراکترها در قسمت اول سریال حضور داشتند. با توجه به آنچه در شروع سریال دیدیم، علاوه بر قصه اصلی این مجموعه، هرکدام از شخصیت‌های داستان نیز قصه‌ خاص خودشان را دارند. «مانی» برادر «نیما» دنبال انتقام از قاتل دخترش است، «مسعود» ناپدری «نیما» با زن جوانی در ارتباط است و پلیس جوان قصه نیز ظاهرا در گذشته به «باران» علاقمند بوده است. تعدد شخصیت‌ها و قصه‌های آنان نیز باعث می‌شود کنجکاوی مخاطب برای پیگیری «گردن‌زنی» بیشتر شود.

مجلس عروسی نیما و باران، پربیننده‌ترین مراسم شهریور شد

ترکیب بازیگران جوان و چهره‌های باسابقه

«گردن‌زنی» سریال پربازیگری است. رویا نونهالی، حسن معجونی، مهدی حسینی‌نیا، الهام پاوه‌نژاد، پاشا رستمی، سمیرا حسن‌پور و مهران غفوریان از بازیگران شناخته‌شده این مجموعه هستند. الیکا ناصری و محمدامین شعرباف در نقش «باران» و مامور پلیس قصه نیز دو بازیگر جوان «گردن‌زنی» هستند که ابتدا به واسطه یک سریال نمایش خانگی به مخاطب معرفی شدند. ناصری با مجموعه «یاغی» و شعرباف با سریال «قورباغه» به مخاطب معرفی شدند.

مجلس عروسی نیما و باران، پربیننده‌ترین مراسم شهریور شد

کیسان دیباج هم که با مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» شناخته می‌شود، به عنوان اولین حضور خود در نمایش خانگی، در «گردن‌زنی» ایفای نقش کرده است. هنوز کاراکترهای اصلی و مکمل قصه به طور کامل معرفی نشده‌اند، بنابراین فعلا برای ارزیابی عملکرد بازیگران زود است، اما فعلا در شروع سریال ایراد مهم یا اتفاق ویژه‌ای در بازی بازیگران به چشم نیامده است.

مجلس عروسی نیما و باران، پربیننده‌ترین مراسم شهریور شد

واکنش برخی کاربران به پخش سریال «گردن‌زنی» را بخوانید:

* ندا توئیت زد: زخم کاری دلمو خنک کرد گردن زنی رو دیدم اولش اعصابم رفت تو درو دیوار اما بعدش لذت بردم و خوب بود.

* کاربر دیگری به نام امین با زدن هشتگ این سریال گفت: عجب سریال خفنی بود. این سریال و از دست ندین.

* اکانت توئیتری «من همیشه قوی هستم» نظر داد: خب خب، سریال گردن زنی، یکی دیگه از اون پروژه ها که با با بازیگران جوان و قوی استارت خورده، خروجی قابل قبوله شده ولی خدا کنه تا آخرش همین طور بمونه.

* ملیحه هم پس از تماشای این سریال نوشت: سریال جدید ایرانی اومده گردن زنی یه آهنگ ویگن آخرش داشت خیلی خوب بود. امیدوارم خودش هم مثل ترانه سریال عالی جلو بره.

* مهرشاد اما نظر دیگری دارد و در مقام منتقد ظاهر شد: قسمت اول سریال گردن زنی رو دیدم، حقیقتا حال بهم زن بود!

* عاطفه اما با شوق در توئیتر خود می‌گوید: سریال جدید اومده اسمش گردن زنی هست یه مقدار اسم سریال تنده اما قطعا از زخم کاری بهتره.

* عرفان اما در جواب توئیت عاطفه نوشت که سریال گردن زنی رو کی دیده؟ قشنگه؟ قسمت اولشه تازه، چرا اینقدر سریع جوگیر میشین و زود کامنت مثبت میدین. بذارین چند قسمت پخش بشه بعد اکلیلی بشین.

* مهسا هم در نقد حضور مهران غفوریان در این سریال نوشت: غفوریان همیشه بازیگر خوبی بود. هم توی کمدی خوبه هم کارهای جدی. زخم کاری. روشن. گردن زنی. دمت گرم آقا مهران.

* اما حمید پس از دیدن قسمت اول سریال گردن زنی نظر داد: کاش گردن زنی رو نمیدیدم. نه محتوا داره نه جذابه اما شاید قضاوت منم عجولانه باشه ولی امیدوارم نقد من درست از آب درنیاد!