تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779149
شناسه : 3779149
تاریخ :
نگرانی بزرگ استقلالی‌ها برطرف شد اقتصاد ایران: شائبه‌هایی مبنی بر سوخت یکی از سهمیه‌های خارجی فصل بعد استقلال مطرح شده است

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایران ورزشی: حرف و حدیث‌ها پیرامون آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی جنجالی استقلال حتی بعد از جدایی او از جمع آبی‌پوشان هم، دست‌بردار باشگاه نیست.

بعد از حواشی و اختلافات جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان با مدیران استقلال بر سر جدایی این وینگر خارجی، بالاخره با توافق طرفین ماجرا ختم به خیر شد تا با جدایی این بازیکن، آتش بس در اردوی استقلال اعلام شود.

البته که حالا با جدایی این بازیکن داستان تازه‌ای به راه افتاده و شائبه‌هایی مبنی بر سوخت یکی از سهمیه‌های خارجی فصل بعد استقلال مطرح شده است. به رغم صدور کارت بازی برای این بازیکن در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر، او در ترکیب آبی‌پوشان حضور نداشت و همین موضوع باعث شده تا صحبت‌هایی مطرح شود که با جدایی این بازیکن، یکی از سهمیه‌های خارجی فصل بعد استقلال سوخت شده است.

البته که بر خلاف این شائبه‌ها و با توجه به مصدومیت زیلیکیچ در بازی مقابل شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان و جلسات فیزیوتراپی این بازیکن در مرکز پزشکی، به نظر می‌رسد این موضوع نمی‌تواند دردسر تازه‌ای برای باشگاه به وجود آورده و به گفته مدیران استقلال، با ارائه مدارک پزشکی، آبی‌پوشان از این مخمصه خارج شده و جای هیچ نگرانی نیست.