تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3779121
شناسه : 3779121
تاریخ :
گام اول برزیل برای فتح جام‌جهانی/ رقابت دو آسیایی در روز اول اقتصاد ایران: رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال از امروز با برگزاری ۴ دیدار آغاز خواهد شد و در یکی از مهم ترین دیدارها، برزیل به مصاف کوبا خواهد رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال از امروز ۲۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد و در نخستین دیدار، تیم های ملی کرواسی و تایلند رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

این دهمین دوره رقابت های جام جهانی فوتسال است که برای نخستین بار در آسیای مرکزی و در کشور ازبکستان برگزار می شود.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی در گروه F با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه است.

تیم ملی فوتسال پرتغال مدافع عنوان قهرمانی در این دروره از مسابقات است.

تیم ملی فوتسال برزیل پر افتخار ترین تیم این مسابقات است.

برنامه دیدارهای امروز به شرح زیر است:

* کرواسی-تایلند، ۱۳:۳۰
* برزیل-کوبا، ساعت: ۱۶:۰۰
* پاراگوئه-کاستاریکا، ساعت ۱۶:۰۰
* ازبکستان-هلند، ۱۸:۳۰

گام اول برزیل برای فتح جام‌جهانی/ رقابت دو آسیایی در روز اول

کرواسی - تایلند

در نخستین بازی دهمین دوره جام جهانی فوتسال، از ساعت ۱۳:۳۰ و از گروه B تیم های کرواسی و تایلند به مصاف هم می رود تا شاهد جدال نماینده هایی از اروپا و آسیا باشیم.

در آخرین رده بندی فیفا، کرواسی در رده شانزدهم قرار دارد و تایلند به عنوان نایب قهرمان قاره آسیا، نهمین تیم جهان است.

برزیل - کوبا

در گروه B جام جهان، علاوه بر کرواسی و تایلند، تیم های برزیل و کوبا هم حضور دارند که از ساعت ۱۶ برابر هم صف آرایی خواهند کرد. برزیل به عنوان پرافتخار ترین تیم تاریخ فوتسال جهان که در رده اول رده بندی فیفا قرار دارد به نظر نمی رسد کار چندان دشواری برابر رقیب آمریکای جنوبی خود داشته باشد. کوبا در آخرین رده بندی فیفا هفتاد و هشتم است.

پاراگوئه - کاستاریکا

امروز دو دیدار هم از گروه A برگزار می شود که از ساعت ۱۶ پاراگوئه و کاستاریکا به مصاف هم می روند تا شاهد دیدار جذاب دو تیم از آمریکای جنوبی و کونکاکاف باشیم. پاراگوئه تیم سیزدهم رده بندی فیفا است و امید زیادی به صعود مقتدرانه از گروه دارد. کاستاریکا هم در رده سی و یکم حضور دارد.

ازبکستان - هلند

آخرین دیدار امروز هم بین تیم های ازبکستان و هلند در ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود. ازبکستان که میزبان این دوره از مسابقات است تدارک خوبی برای این مسابقات دیده و پس از کسب عنوان سومی در رقابت های جام ملت های آسیا، امیدوار است در جام جهانی هم بتواند به مراحل بالاتر مسابقات صعود کند. در رنکینگ فیفا، ازبکستان یازدهم است و هلند در رده سی و ششم قرار دارد.

تیم ملی فوتسال کشورمان که در گروه F با تیم های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه است از ۲۶ شهریور نخستین دیدار خود را برابر ونزوئلا برگزار خواهد کرد. برنامه بازی های گروه F به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۶ شهریور

* ایران – ونزوئلا، ساعت ۱۶
* گواتمالا – فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

پنج شنبه ۲۹ شهریور

* ایران – گواتمالا، ساعت ۱۸:۳۰
* فرانسه – ونزوئلا، ساعت ۱۶

یکشنبه یک مهر

* فرانسه – ایران، ساعت ۱۸:۳۰
* ونزوئلا – گواتمالا، ساعت ۱۶