تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779108
شناسه : 3779108
تاریخ :
نواختن زنگ مهر، ایثار و نماز در مدارس سمنان/ استخدام ۹۵۰ معلم اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مراسم نواختن زنگ مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با شعار زنگ مهر، ایثار و نماز، در سراسر مدارس استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مراسم نواختن زنگ مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با شعار زنگ مهر، ایثار و نماز در استان خبر داد و بیان کرد: این مراسم در تمام مدارس و مراکز تحصیلی و آموزشی استان به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار سال تحصیلی جدید، برای ایران، برای مدارس است، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته خوشبختانه هیچ کلاس درسی در استان سمنان بدون معلم نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از جذب و استخدام ۹۵۰ معلم جدید در استان خبر داد و بیان کرد: تلاش کرده‌ایم که هم مدارس دو نوبته کاهش یافته و هم پیش بینی لازم برای توزیع معلمان در سراسر مدارس صورت دادیم تا مدارس با مشکل کمبود معلم روبرو نشوند.

وزیری با بیان اینکه ممکن است در برخی رشته‌های فنی و کاردانش کمبودهایی داشته باشیم که تقاضای ما از همکاران بازنشسته این است که مانند سال‌های قبل، همکاری لازم را با ما داشته باشند، افزود: تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه امسال جشن جوانه‌ها هم برای ورود به مقطه متوسطه دوم در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم ۲۸ شهریورماه در مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه جشن غنچه‌ها ۲۶ شهریور ویژه کودکستان‌ها و جشن شکوفه‌ها ۲۷ شهریور ویژه کلاس اولی‌ها نیز امسال برگزار خواهد شد، گفت: همه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی به خوبی اندیشیده شده و مدارس آماده پذیرش دانش آموزان هستند.