تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779071
شناسه : 3779071
تاریخ :
دستبند پلیس کاشان بر دستان اراذل و اوباش شاخص اقتصاد ایران: کاشان - فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش شاخص در یک عملیات ضربتی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تأمین امنیت شهروندان کاشانی جز خطوط قرمز نیروی انتظامی کاشان است، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در یکی از محلات شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این افراد علاوه بر اخلال در نظم عمومی سبب نارضایتی اهالی و ساکنین این محلات شده است با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این افراد را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی متهمان را به همراه چند قبضه سلاح سرد داخل مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس انتقال دادند.

وی با اشاره به رضایت و خرسندی ساکنین محل از این اقدام پلیس خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند تحت هر عنوانی اقدام به اخلال در نظم عمومی جامعه کنند، برخورد قانونی خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده اقدامات اینگونه افراد موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

دستگیری سارق و اوراق کننده حرفه‌ای خودرو در کاشان

سرهنگ کاکاوند همچنین از دستگیری سارق و اوراق کننده حرفه‌ای خودرو و کشف خودرو وانت پیکان سرقتی در کاشان خبر داد و افزود: به دنبال وقوع سرقت یک دستگاه خودرو وانت پیکان در سطح شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید با بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی توانستند رد پای سارق را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی توانستند در عملیاتی ضربتی سارق را در حین اوراق کردن خودرو مسروقه داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.