تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779069
شناسه : 3779069
تاریخ :
خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ادامه راه شهدا است اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه سیراف گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ادامه راه شهدای بزرگوار است

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق عاشوری صبح شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس بخش سیراف اظهار کرد: ملت شریف ایران اسلامی با بهره گیری از فرهنگ غنی کربلا پس از هشت سال دفاع مقدس پیروز جنگ شدند و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه امروز نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان ترویج دهیم تصریح کرد: امنیت، آسایش امروز مرهون خون شهدا است.

امام جمعه سیراف به اهمیت برگزاری برنامه‌های هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های هفته وحدت و دفاع مقدس باشکوه و مردمی برگزار شود.

وی ادامه داد: لازم است برکات دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود و از شهدا و سیره اخلاقی آنها برای جوانان یاد کنیم، اگرچه در طول سال باید از شهدا یاد کنیم، اما هفته دفاع مقدس فرصتی ویژه برای پرداختن به این موضوع است.

عاشوری اضافه کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ادامه راه شهدای بزرگوار است و خواست اصلی شهدا از مسئولان، خدمتگزاری به مردم است.