تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779008
شناسه : 3779008
تاریخ :
۲۶۵ هزار دانش‌آموز وارد ۱۱ هزار کلاس درس استان بوشهر می‌شوند اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید، ۲۶۵ هزار دانش‌آموز وارد ۱۱ هزار کلاس درس استان بوشهر می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توجه همه دستگاه‌هایی که در این دولت مسئولیت و مأموریت دارند باید به تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی باشد و اقدامات اساسی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ کاری بهتر از تربیت فرزندان این مملکت نداریم و تعلیم و تربیت باید در اولویت همه امور باشد تصریح کرد: تعلیم و تربیت فرزندان باید در اولویت باشد و آموزش و پرورش باید مسئله اول جامعه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم تجهیزات و قطعات مختلف را وارد کشور کنیم ولی نیروی انسانی را باید در داخل کشور تأمین کنیم و به همین دلیل باید نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش صورت گیرد.

وی افزود: مهرماه امسال ۲۶۵ هزار دانش‌آموز وارد ۱۱ هزار کلاس درس در ۲ هزار مدرسه می‌شوند که تلاش شده تا همه مدارس برای اول مهر ماه آماده باشند و نیروی آموزشی و اداری مدارس تأمین شوند.

موحدی از توزیع ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات مدارس استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: طی یک سال اخیر سند مالکیت رسمی هزار و ۲۰۰ ملک آموزش و پرورش استان بوشهر صادر شده است.