تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3778981
شناسه : 3778981
تاریخ :
رایزنی آمریکا و انگلیس درباره تجویزکی‌یف درحمله به روسیه با«کروز» اقتصاد ایران: وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی و غربی فاش کرد که جوبایدن دردیدار با استارمر در واشنگتن درباره اجازه اوکراین در استفاده از موشک‌های کروز در حمله به عمق خاک روسیه رایزنی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های آمریکایی از یکی از محورهای مهم مذاکرات نخست وزیر انگلیس با رئیس جمهور آمریکا که هم اکنون در واشنگتن به سر می‌برد، خبر دادند.

خبرگزاری المیادین بامداد شنبه گزارش داد که وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی و غربی فاش کرد که کی‌یر استارمر در جریان دیدار با جو بایدن موضوع تجویز کی‌یف به در حمله به عمق خاک روسیه رایزنی و گفت‌وگو کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در نشست دو جانبه بایدن و استارمر دو طرف درباره پرونده اعطای مجوز به اوکراین در حمله به عمق خاک روسیه با موشک کروز ساخت اروپا رایزنی کرده‌اند.

از سوی دیگر، خبرگزاری یونیوز لبنان در خبری فوری گزارش داد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کی‌یر استارمر، نخست‌وزیر بریتانیا، تصمیم‌گیری درباره پرونده مجوز استفاده اوکراین از موشک‌های دوربرد دریافتی از غرب علیه روسیه را به تعویق انداختند.