تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3778951
شناسه : 3778951
تاریخ :
مربی رقیب پرسپولیس: احساس ناامیدی می‌کنم اقتصاد ایران: ماتیاس یایسل، سرمربی آلمانی تیم الاهلی به صحبت در خصوص تساوی برابر النصر پرداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: ماتیاس یایسل، سرمربی آلمانی تیم الاهلی به صحبت در خصوص تساوی برابر النصر پرداخت.

دیدار حساس و پرهیجان النصر و الاهلی در هفته سوم رقابت‌های لیگ روشن عربستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم شهر جده با گل فرانک کسیه از میزبان پیش افتاد و یاران رونالدو در دقیقه 9+90 با گل به خودی محمد بسام از شکست گریختند.

الاهلی که باید دوشنبه نیز به مصاف پرسپولیس برود، فاصله‌ای تا پیروزی نداشت اما درنهایت دو امتیاز مهم خارج از خانه را در الکلاسیکو عربستان از دست داد. ماتیاس یایسل، سرمربی آلمانی تیم الاهلی، پس از تساوی تیمش مقابل النصر فوتبال به صحبت پرداخت.

یایسل درباره این بازی گفت: "امروز احساس ناامیدی می‌کنم. پیامی که می‌خواهم به هواداران برسانم این است که آن‌ها اینجا فوق‌العاده از ما حمایت کردند و اتحاد ما به‌عنوان یک تیم و یک مجموعه را نشان دادند. ان‌شاءالله این نتایج را جبران می‌کنیم."

او ادامه داد: "تیم النصر توپ‌های زیادی پشت خط دفاعی چهار نفره ما ارسال می‌کرد و ما این موضوع را تحلیل خواهیم کرد. موقعیت‌هایی نیز روی دروازه ما ایجاد شد."

یایسل در خصوص پست غیرتخصصی که فراس البریکان را به کار‌ می‌گیرد گفت: "این سومین بازی فصل است. در مورد جایگاه فراس نمی‌توانم چیزی بگویم، اما او امروز در پست خود عالی عمل کرد و من به خاطر رفتار و عملکردش در زمین به او علاقه‌مندم."

او در ادامه با اعتراض به داوری گفت: "برخی تصمیمات می‌توانند نتیجه بازی را تعیین کنند. با داور در مورد خطایی که روی فرانک کِسیه انجام شد صحبت کردم و همچنین درباره دو دقیقه‌ای که به وقت‌های تلف شده اضافه شده بود."

یایسل در پایان تصریح کرد: "تیم النصر حریف قدرتمندی است و سخت است که ۹۸ دقیقه حمله کنیم و متاسفانه در دقیقه آخر گل تساوی را دریافت کردیم."