تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778889
شناسه : 3778889
تاریخ :
فولاد با عبور از یاران انگاپت فینالیست شد/ دومین ایرانی در جهان اقتصاد ایران: تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های آسیا برابر حریف اندونزیایی خود پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فولاد سیرجان ایرانیان در چهارمین و آخرین مسابقه مرحله نیمه نهایی مسابقات امروز (جمعه) از ساعت ۲۰ به مصاف تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی حریف اندونزی خود رفت که در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شد.

شاگردان عطایی در یک رقابت تنگاتنگ و سخت در ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ پیروز میدان شدند، اما در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ مغلوب تیم اندونزی شدند.

در ست سوم اندونزی تیم برتر میدان بود و توانست از همان ابتدا چندین امتیاز متوالی کسب کند و فاصله اش را زیاد کند، اگرچه شاگردان عطایی بسیار تلاش کردند تا برنده این دیدار باشند اما در نهایت ست سوم هم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به سود تیم اندونزی به پایان رسید.

در دقایقی از بازی جو سالن کمی متشنج شد و برخی هواداران حریف اندونزی را تشویق کردند اما در ست چهارم شاگردان عطایی به بازی برگشتند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شوند.

در ست پنجم هر دو تیم برای فینالیست شدن تلاش کردند که در نهایت این ست با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود فولاد سیرجان به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی برابر اندونزی به فینال راه پیدا کرد و حریف شهداب شد.

فینال ایرانی مسابقات جام باشگاه آسیا روز یکشنبه ساعت ۲۰ بین دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان برگزار خواهد شد.