تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778876
شناسه : 3778876
تاریخ :
زارع: فوتبال اندازه جان انسان‌ها ارزش ندارد اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: برای خودم و کلیه مسئولان برگزاری مسابقه متأسفم که درگذشت یک نفر برای‌شان اصلاً مهم نبود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مازیار زارع پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: فکر می‌کنم تمرکز لازم را پس از اتفاقی که برای هوادارمان افتاد، از دست دادیم. از مسئولان (برگزاری مسابقه) ناراحتم. آیا فوتبال این ارزش را دارد که همه ما درگیر موضوعی باشیم که جان یک هوادار در آن لحظه به خطر افتاد و با وجود فوت او به بازی ادامه دهیم؟!

 

وی در ادامه افزود: به دلیل همان اتفاق صحنه پنالتی را ندیدم و در برگشت متوجه VAR شدم. در همه جای دنیا برای چنین اتفاقی بازی را متوقف یا لغو می‌کنند. متأسفانه در حین بازی به ما دروغ گفتند که هوادارمان زنده است!

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطر نشان کرد: برای خودم و کلیه مسئولان برگزاری مسابقه متأسفم که برای‌شان اصلاً مهم نبود. من که نمی‌توانم و اجازه ندارم تیمم را از بازی بیرون بیاورم. هر چه پرسیدیم به ما گفتند مشکلی ندارد، اما در انتهای بازی متوجه فوت هوادارمان شدیم.

زارع در مورد دیدار سپاهان - ملوان تصریح کرد: بازی خوبی بود و هم ما و هم سپاهان موقعیت‌های 90 و 100 درصدی را خلق کردیم و شاهد بازی زیبایی بودیم، اما همچنان معتقدم ارزش هیچ چیزی به اندازه جان انسان نیست.

وی همچنین یادآور شد: در دقایق پایانی بازی جاندار بود. به دلیل بازی بی‌پروا و هجومی ما، سپاهان هم موقعیت‌هایی روی دروازه‌مان خلق کرد که خطرناک بودند و این بیشتر به دلیل بازی انتحاری ما بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره عملکرد حبیب فرعباسی با عذرخواهی گفت: اجازه بدهید من کنفرانس را ترک کنم، چون شرایط روحی و روانی خوبی ندارم و با عرض معذرت از حضور شما مرخص می‌شوم.

انتهای پیام/174