تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3778867
شناسه : 3778867
تاریخ :
اتفاق تلخ: مرگ هوادار فوتبال در ورزشگاه فولادشهر! اقتصاد ایران: در جریان دیدار حساس سپاهان و ملوان که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد؛ متاسفانه یکی از هواداران ملوان دار فانی را وداع گفت. در پانزده دقیقه پایانی نیمه نخست این مسابقه، هوادار انزلی‌چی که برای تماشای مسابقه تیم محبوبش به اصفهان آمده بود؛ دچار ایست قلبی می‌شود و علی‌رغم یک بار احیا و رساندن این هوادار به بیمارستان فولادشهر، متاسفانه جانش را از دست می‌دهد. بر اساس اخبار به دست آمده، این هوادار به بیماری سرطان مبتلا بود و همچنین با مشکل قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد. تحریریه &#۰۳۹;&#۰۳۹;ورزش سه&#۰۳۹;&#۰۳۹; این ضایعه دردناک را به خانواده این هوادار عزیز ملوان تسلیت می‌گوید و برای آن‌ها آرزوی صبر می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: در جریان دیدار حساس سپاهان و ملوان که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد؛ متاسفانه یکی از هواداران ملوان دار فانی را وداع گفت.

در پانزده دقیقه پایانی نیمه نخست این مسابقه، هوادار انزلی‌چی که برای تماشای مسابقه تیم محبوبش به اصفهان آمده بود؛ دچار ایست قلبی می‌شود و علی‌رغم یک بار احیا و رساندن این هوادار به بیمارستان فولادشهر، متاسفانه جانش را از دست می‌دهد.

بر اساس اخبار به دست آمده، این هوادار به بیماری سرطان مبتلا بود و همچنین با مشکل قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد.