تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3778848
شناسه : 3778848
تاریخ :
امیر قلعه‌نویی برای بازگشت نوراللهی شرط گذاشت اقتصاد ایران: امیر قلعه‌نویی در خصوص استفاده از بازیکنان بدون تیم در تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایران ورزشی: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران و دیدار این تیم مقابل امارات توضیح داد: اولین چیزی که تیم غالب در هر بازی نیاز دارد، زمین خوب است. در خصوص دیدار مقابل قزاقستان واقعا شرایط زمین فراهم نبود. اکنون دیدار ملوان و سپاهان را می‌دیدم اما یقیناً این دو تیم در حد کیفیت خود بازی نمی‌کردند و این موضوع به دلیل کیفیت چمن است. البته جا دارد از آقای کوهی و قاسم زاده تشکر ویژه به عمل بیاورم که در اردوی تیم ملی حاضر شدند و آن صحبت ها را انجام دادند و ملی پوشان به احترام آن صحبت ها چند دقیقه هم دست زدند.

سرمربی تیم ملی افزود: الان نگاه کنید اگر یک مربی ایرانی در این چند مدت دوبار به آقای بنتو می باخت می توانید تصور کنید چه هجمه هایی به او وارد می شد؟ اکنون تیم ملی بعد از کلمبیا رکورددار نباختن است و اکنون در رده نوزدهم رده بندی فیفا است و این موضوع بعد از هفده یا هجده سال است که به این مهم دست پیدا شده است. من امیر قلعه نویی هم قطعا ایراد دارم اما انتقادات باید سازنده باشد و لطفا حب و بقض هارا کنار بگذارید.

قلعه‌نویی درخصوص جنجال پاداش به بازیکنان تیم ملی گفت: این بازیکنان چه گناهی کردند که نباید برای برد ها داداش بگیرند یا کادرفنی ایرانی ما هفت ماه است که حقوق دریافت نکردند. البته آقای مانیکونه و آلین حقوق خود را از محل مطالبات فدراسیون در فیفا پرداخت می شود اما با تمام این مشکلات ما یک نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. من دست بوس هوادارانی هستم که اکثرا هم از دبی آمده بودند و با وجود کار شکنی اماراتی ها آمدند و تیم ملی را کمک کردند.

امیر قلعه‌نویی در واکنش به دعوت برخی بازیکنان بدون تیم مثل علیرضا جهانبخش و سامان قدوس به تیم ملی گفت: برخی از بازیکنان تیم ملی هم فنی هستند و هم وزنه و نمی‌توانیم به راحتی از گذر کنیم، جهانبخش را همه دیدید که مقابل امارات چه کیفیتی را ارائه داد.

قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت احمد نوراللهی توضیح داد: احمد مثل پسر من می‌ماند اما وقتی در یک مجموعه حضور دارید، نمی‌توانید یک اصول را کنار بگذارید. اصل ماجرای احمد نوراللهی از آن قراربود که من در آن مقطع شب قبل بازی مقابل هنگ کنگ به حمید مطهری گفتم چون شما با احمد نزدیک تر هستید به او بگویید که در بازی مقابل هنگ کنگ، کادرفنی میخواهد چند بازیکن مثل حسین نژاد و امید ابراهیمی را تست کند به او بگویید که این بازی در لیست نیست اما احمد مقابل ازبکستان فیکس است. حمید مطهری گویا فراموش کرده بود به او بگوید و همین موضوع باعث ناراحتی او شده بود. اکنون هم او هر وقت از مردم و هم تیمی هایش معذرت خواهی کرد، در خصوص او تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در خصوص خداداد عزیزی توضیح داد: از او خواهش میکنم هر آنچه از من امیر قلعه‌نویی و درخصوص مدت حضورش در تیم می‌داند، لطفا به مردم بگویید اما در یک خانواده رسم بزرگی و معرفت آن است رازهای یک خانواده، درون خانواده باقی بماند.

قلعه‌نویی در پایان یادآور شد: برخی از آن ور آب‌ها دارند تلاش می‌کنند و هزینه می‌کنند که تیم ملی نتیجه نگیرد.

 

پ