تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778847
شناسه : 3778847
تاریخ :
شاداب سازی ۲۵۷ مدرسه در خوزستان اقتصاد ایران: اهواز - مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شاداب سازی ۲۵۷ مدرسه استان در قالب طرح شهید عجمیان ۲ درحال انجام است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص اجرای طرح شهید عجمیان در سطح خوزستان اظهار کرد: طرح شهید عجمیان طرحی مشترک میان بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و نوسازی مدارس است که در سال گذشته بخش نخست آن اجرایی و ۱۲۴ مدرسه در این طرح «شاداب سازی» شد. امسال نیز طرح شهید عجمیان ۲ در حال اجرایی شدن است و تاکنون ۲۵۷ مدرسه و یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در حال «شاداب سازی» و مرمت هستند.

وی با بیان اینکه این طرح اکنون در ۱۷ شهرستان به صورت فعال از سوی گروه‌های جهادی در حال انجام است و تا یکم مهرماه ادامه دارد، افزود: همچنین در زمینه ساخت و ساز مدارس سنگی نیز ۳۰ مدرسه به منظور بهره‌مندی دانش آموزان مناطق کم برخوردار، از صفر تا ۱۰۰ در حال بازسازی هستند. اکنون در شهرستان‌های اهواز و کارون تعمیر و سرویس کولرهای گازی نیز در قالب طرح شهید عجمیان ۳ در دستور کار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: در ۱۷ شهرستان دیگر نیز طرح رنگ آمیزی و مرمت مدارس پیش بینی شده و سرویس دستگاه‌های سرمایشی در دستور کار قرار دارد، اما هنوز به صورت قرارگاهی نیست.