تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778840
شناسه : 3778840
تاریخ :
سپاهان روی نوار برد/ یکه تازی شاگردان مورایس در صدر جدول اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ملوان با برتری شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در ورزشگاه فولاد شهر و با قضاوت موعود بنیادی فر و با حضور سیستم داور ویدئویی از ساعت ۱۸:۴۵ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید. محمد کریمی در نیمه اول تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی (۸۳- کارت زرد)، رضا اسدی (۶۷- جواد آقایی پور)، برایان دابو (۸۹- رضا شکاری)، مهدی لیموچی، محمد کریمی، آریا یوسفی، صالح حردانی، محمدمهدی محبی (۴+ ۴۵ کات زرد) (۸۹- استیون انزونزی)، امین حزباوی و وحدت حنانوف (۶۳- کارت زرد)

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی (۶۳- کارت زرد)، محمدرضا رضایی، سبحان صفرزاده (۷۱- قائم اسلامی خواه)، یونس اکبرپور، امید نورافکن (۷۱- رضا میرزایی)، نیما انتظاری (۶۱- کارت زرد) (۸۰- سجاد بازگیر)، سامان تورانیان، رضا جعفری، رضا غندی‌پور (۷۲- سهیل فداکار)، محمد عمری (۷۴- کارت زرد)

بازیکنان سپاهان که میزبان این دیدار بودند، بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۰ توپ به صالح حردانی رسیدن و این بازیکن ملی پوش اقدام به شوت زنی کرد که توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

حملات بازیکنان سپاهان حملات خود را ادامه دادند و در دقیقه ۱۴ نوبت به محمدمهدی محبی رسید تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند و با شوتی سرکش دروازه ملوان را هدف قرار داد که توپ با اختلافی میلی متری از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ نوبت به بازیکنان ملوان رسید که حمله‌ای را روی دروازه سپاهان تدارک ببینند و بازیکن ملوان در مصافی تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت اما مدافع سپاهان با حضور به موقع خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه ۲۸ این بازی مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان با مسئولان برگزاری مسابقه دچار درگیری لفظی شد و بازی برای دقایقی با وقفه رو به رو شد.

شوت زیبای کریمی و گل اول بازی برای سپاهان

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت انفرادی محمد مهدی محبی او در نزدیکی محوطه جریمه محمد کریمی را صاحب توپ کرد و این بازیکن از بیرون محوطه جریمه و با شوتی زیبا دروازه حبیب فرعباسی را هدف قرار داد و توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند.

در نهایت نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان «ژوزه مورایس» به پایان رسید. در این بازی هواداران تیم ملوان روی سکوها با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت نیروی‌های امنیتی این موضوع ختم به خیر شد.

سیو نیازمند مانع از گلزنی نورافکن

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۴ روی حرکت محمد عمری این تیم صاحب یک موقعیت خوب شد و این بازیکن توپ را از سمت راست به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که از مقابل پاس غندی پور دور شد در ادامه به دلیل صحنه مشکوک به خطا، توسط VAR بار دیگر بازبینی شد و داور پنالتی اعلام کرد و امید نورافکن پشت توپ ایستاد و به آن ضربه زد که پیام نیازمند به خوبی توانست آن را مهار کند تا کاپیتان ملوان در به ثمر رسیدن گل ناکام بماند.

در دقیقه ۶۴ موقعیت دیگری برای سپاهان شکل گرفت که بازیکن این تیم توپ را روی دروازه سانتر کرد و با ضربه سر محبی همراه شد و فرعباسی توانست آن را مهار کند.

نیازمند باز هم ملوان را در به ثمر رساندن گل تساوی ناکام گذاشت

در دقیقه ۶۵ بازیکنان ملوان بار دیگر به سمت دروازه سپاهان حمله ور شدند و مهاجم ملوان در مصافی تک به تک با نیازمند قرار گرفت که این دروازه بان توانست به خوبی توپ او را مهار کند تا برای دومین بار در این بازی ناجی تیمش شود.

در دقیقه ۸۹ بار دیگر صالح حردانی صاحب توپ شد و باز هم اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا زرد پوشان به چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر دست یابند و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.