تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778810
شناسه : 3778810
تاریخ :
رحمتی: اراک یادآور خاطرات خیلی خوبی برای من است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال هوادار از دوران حضور خود روی نیمکت آلومینیوم اراک به نیکی یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال هوادار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: شهر اراک یادآور خاطرات خیلی خوبی برای من است و از حضور در این شهر بسیار خوشحال هستم. یکی از افتخارات مربیگری من این بود که با آلومینیوم به فینال جام حذفی رسیدم و بیشترین امتیازات تاریخ این تیم را در لیگ گرفتیم.

وی با تمجید از شاگردان مجتبی حسینی تصریح کرد: آلومینیوم تیمی بسیار خوب، قوی، جنگنده، دونده و با ساختار منظم است و تاکنون شخصیت این تیم در لیگ برتر شکل گرفته است. شما از شرایط ما آگاه هستید. تیم جوان و باانگیزه‌ای هستیم که رفته‌رفته بهتر می‌شویم. تعطیلی لیگ باعث شد عقب‌ماندگی پیش‌فصل را جبران کنیم.

سرمربی هوادار با بیان اینکه تیمش هنوز تکمیل نشده، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان آمادگی ارائه بازی خوبی دارند. به نظرم مسابقه خوبی خواهیم دید و امیدوارم بازیکنان ما تمام توان خود را در زمین بگذارند تا آنچه شایسته آنهاست، برای این بازیکنان اتفاق بیفتد.

رحمتی در پاسخ به این پرسش که آیا هوادار در نقل‌وانتقالات بازیکنی جذب می‌کند یا خیر، گفت: صد درصد بازیکن جذب می‌کنیم و این مسئله به توانایی مالی و سقف بودجه ما دارد. دو یا سه بازیکن هوادار نتوانستند مطابق آنچه که مورد انتظارمان بود، به ما کمک کنند و آنها را در اختیار باشگاه گذاشتیم. به اندازه سقف بودجه باشگاه، دنبال جذب بازیکن هستیم.

انتهای پیام/