تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3778806
شناسه : 3778806
تاریخ :
کریستیانو رونالدو به رکورد خیره‌کننده یک میلیارد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی رسید اقتصاد ایران: کریستیانو رونالدو نه‌تنها در فوتبال، بلکه در شبکه‌های اجتماعی هم تاریخ‌سازی کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کریستیانو رونالدو بعد از اینکه به رکورد شگفت‌انگیز یک میلیارد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی در تمام پلتفرم‌ها رسید، در اینستاگرام خود از حامیانش قدردانی کرد. کاپیتان تیم النصر اکنون ۶۳۸ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. ۱۷۰ میلیون نفر در فیسبوک و ۱۱۳ میلیون نفر نیز در ایکس (توییتر سابق) او را دنبال می‌کنند.

رونالدو اخیراً کانال یوتیوب خود را بانام UR · Ronaldo راه‌اندازی کرده است. این کانال، سریع‌ترین کانالی است که توانست به یک میلیون دنبال‌کننده برسد و اکنون بیش‌از ۶۰ میلیون نفر کانال یوتیوب رونالدو را دنبال (سابسکرایب) می‌کنند.

مقالات مرتبط
  • کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب راه انداخت
  • کانال یوتیوب کریس رونالدو رکورد جهانی گینس را شکست!

رونالدو در اینستاگرام خود گفت: «ما با رسیدن به یک میلیارد دنبال‌کننده تاریخ‌سازی کرده‌ایم. این تنها یک عدد نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی عشق، انگیزه و اشتیاق به بازی و فراتر از آن است. شما در تمام پستی‌ها و بلندی‌ها در کنار من بودید. این سفر، سفر ماست و ما با هم نشان دادیم که محدودیتی برای رسیدن به آنچه می‌خواهیم وجود ندارد. بهترین‌ها هنوز در راه است و ما با هم به تلاش، پیروزی و تاریخ‌سازی ادامه خواهیم داد.»

برنده‌ی پنج توپ طلا در پایان از تمام دنبال‌کنندگان خود برای حمایتشان و برای اینکه بخشی از زندگی او هستند، تقدیر و تشکر کرد. رونالدو ۳۹ساله در ماه جاری به اولین بازیکن مرد تاریخ تبدیل شد که توانست ۹۰۰ گل را در مسابقات رسمی به ثبت برساند.