تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778805
شناسه : 3778805
تاریخ :
آغاز عملیات اجرایی ۳۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در منطقه راوند کاشان اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار کاشان گفت: عملیات اجرایی سه هزار و ۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در منطقه راوند کاشان آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در کاشان در حال انجام است، اظهار داشت: احداث واحدهای نهضت مسکن ملی در منطقه راوند کاشان اقدام شایسته ای است که پروژه آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سه هزار و ۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در منطقه راوند کاشان آغاز شد، ابراز داشت: این واحدها در زمینی به مساحت بیش از ۴۰ هکتار و هر کدام در پنج طبقه در منطقه راوند کاشان و در انتهای بلوار فرش احداث می‌شود.

فرماندار کاشان با اشاره به بسته حمایتی پیشنهادی برای متقاضیان اقدام ملی مسکن تصریح کرد: این بسته توسط ادارات کل مربوطه در حال آماده شدن است.

وی گفت: طرح اقدام ملی مسکن در قالب پنج پروژه در شهرستان کاشان در حال ساخت است که به طور متوسط ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

محمدی فشارکی افزود: طرح اقدام ملی مسکن در شهر کاشان برای ساخت واحد مسکونی از پیش تعیین شده برنامه‌ریزی شده است که به علت برخی نواقص مطابق برنامه تقویم اجرایی پیشرفت نکرده است که مهم‌ترین آن به روز نشدن آورده نقدی متقاضیان است.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات این پروژه در حضور استاندار بررسی شد که مصوب شد اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن راهکارهای خود را تا در قالب یک بسته حمایتی تا مدت زمان مشخصی تهیه کرده و پس از بررسی و تصویب در شورای مسکن استان اصفهان عملیاتی شود.

فرماندار ویژه کاشان گفت: تلاش می‌کنیم از محل تسهیلات بانک مسکن، به روز شدن آورده نقدی متقاضیان و بسته حمایتی شورای مسکن مشکل افرادی که تعدیل شده‌اند برطرف شود.

محمدی فشارکی همچنین از برگزاری مراسم قرعه‌کشی ۴۶ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر نیاسر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با حضور امام جمعه نیاسر، نمایندگان اداره‌کل بنیاد مسکن استان، شهرداری نیاسر، اداره بنیاد مسکن شهرستان، اداره راه و شهرسازی و متقاضیان واجد شرایط در محل مسجد جامع نیاسر برگزار شد.