تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778776
شناسه : 3778776
تاریخ :
گل‌محمدی: خیبر جزو تیم‌های هیجان‌انگیز لیگ برتر است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از حریف فردای این تیم به‌عنوان تیمی هیجان‌انگیز در لیگ برتر یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل خیبر خرم آباد در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل از شروع صحبتم به دوستان خوبم کریم باقری و خداداد عزیزی تسلیت می‌گویم، بابت اتفاق ناگواری که افتاد و در سوگ عزیزان خودشان نشستند. برای هر دو عزیز آرزوی صبر دارم. با تیمی بازی داریم که به نظرم جزو تیم‌های هیجان‌انگیز لیگ است. به آنها و دوست خوبم مهاجری بابت صعود به لیگ برتر تبریک می‌گویم.

وی افزود: آنها تیم جذاب و خوبی هستند. احساسم این است که خیبر می‌تواند پدیده امسال لیگ برتر باشد. قطعاً این بازی، دیدار آسانی برای ما راحت نخواهد بود. برای هر 2 تیم به نظرم بازی سختی است. ما امیدوار هستیم با توجه به حضور تماشاگران خودمان بازی خوبی ارائه کنیم. بازی که از نظر فنی و امتیازی به نفع ما باشد. بی صبرانه منتظر حضور گرم هواداران هستیم. مطمئناً حضورشان می تواند مشوق و دلگرمی زیادی برای بازیکنان جوان و همه اعضای تیم باشد. امیدوارم فردا شاهد حضور پرشورشان باشیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و مطمئنم یکی از بازی‌های خوب لیگ خواهد بود. امیدواریم بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و در نهایت 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی فولاد و کنار گذاشته شدن وحید حیدریه، گفت: در یکی، 2 پست بازیکن جذب خواهد شد. ولی در هر صورت بازیکنی که قرار است به تیم اضافه شود باید از نظر فنی شاخصه‌های خوبی داشته باشد و بتواند از لحاظ فنی به ما کمک کند. مشغول تلاش هستیم که این اتفاق بیفتد. در مورد ایرانی یا خارجی یا جزیبات بیشتر نمی‌توانم صحبتی انجام بدهم.

ادامه دارد ...