تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778747
شناسه : 3778747
تاریخ :
اقتدار ایران اسلامی حاصل تفکر بسیجی است اقتصاد ایران: ارومیه-فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: امروز اقتدار و موفقیت انقلاب و گسترش انقلاب بخصوص در جبهه مقاومت و در دنیای اسلام نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر پورجمشیدیان روز جمعه در رزمایش الی بیت المقدس که با حضور یگان‌های مختلف بسیج و به نام سرلشگر شهید «محمدرضا زاهدی» در خیابان دفاع مقدس ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حاصل تفکر بسیجی است.

وی مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و روحیه شهادت طلبی را از شاخصه‌های مهم فرهنگ بسیج عنوان کرد و افزود: حضور در ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم ۱۰ ها هزار شهید برای دفاع از مرزها و همچنین حضور در عرصه‌های مورد نیاز کشور از جمله اقدامات قابل نمایان و رشادت‌های بسیجیان است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: لذا پیام پانزدهمین رزمایش الی بیت المقدس که از ۲۱ تا امروز ۲۳ شهریورماه در استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است «نمایش اقتدار و امنیت» در شمال غرب و اینکه دشمنان بدانند بسیجیان همواره در راه پاسداری و دفاع از انقلاب و مرزهای کشور آماده و برعهدی که با شهدا و برای ادامه راه آنها بسته‌اند پایبند هستند.

سردار پورجمشیدیان نمایش همبستگی، وحدت و انسجام در بین اقوام و مذاهب را از جلوه‌های باشکوه این رزمایش عنوان کرد و گفت: با اتکا به این وحدت امروز شاهد امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی در غرب و شمال غرب کشور هستیم.

وی در ادامه گفت: امروز دشمنان در برابر اراده نیروهای مسلح کشورمان تسلیم و به برکت حضور مردم بسیجی و نیروهای بسیج و مرزداران غیور همه مقر گروهک‌ها و عناصر ضدانقلاب و تروریست‌های حاشیه مناطق مرزی غرب و شمال غرب کشور منهدم و پاکسازی شده است.
وی تصریح کرد: لذا امروز اقتدار و موفقیت انقلاب و گسترش انقلاب بخصوص در جبهه مقاومت و در دنیای اسلام نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.