تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3778742
شناسه : 3778742
تاریخ :
احتمال کسر امتیاز بی سابقه از منچسترسیتی! اقتصاد ایران: کیه‌ران مگوایر، کارشناس مالی فوتبال، معتقد است که احتمال کسر ۱۰۰ امتیاز از منچسترسیتی وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: دادگاه مربوط به رسیدگی به اتهامات منچسترسیتی در نقض ۱۱۵ مورد از قوانین فرپلی مالی به زودی آغاز خواهد شد و همه منتظر هستند تا رای نهایی دادگاه و جریمه‌ای که قرار است درباره این پرونده برای این باشگاه در نظر گرفته شود اعلام شود و این اتفاق به جنجالی بزرگ تبدیل شده است.

مگوایر در گفت‌وگو با تاک اسپورت درباره عواقب احتمالی این پرونده برای سیتی اظهار داشت: «رای دادگاه نمی‌تواند یک جریمه مالی باشد چون این اتفاق باعث می‌شود که همه به این باور برسند که کل این ماجرا تلف کردن وقت بوده است. اگر به روند رسیدگی به پرونده‌های اورتون و ناتینگام فارست نگاه کنید، در هر دو مورد گفته شده است که این پرونده‌ها در واقع نقض جزئی قوانین بوده است.

اگر اتهامات مطرح شده علیه سیتی ثابت شود، نقض قوانین بزرگی رخ داده است که می‌تواند پول‌های وارد شده به این باشگاه و رد گم کردن آنها در پرداخت‌ها به بازیکنان و مربیان از طریق طرف سوم را به صورت جدی زیر سوال ببرد. این یعنی ما باید منتظر کسر امتیاز قابل توجهی باشیم.

اگر همه ۱۱۵ مورد نقض قوانین ثابت شود و دادگاه این اتهامات را به صورت رسمی مورد قبول قرار دهد، ممکن است حدود ۶۰ تا ۱۰۰ امتیاز از این تیم کسر شود که باعث می‌شود آنها دیگر اجازه ادامه دادن نداشته باشند و از لیگ برتر انگلیس سقوط کنند.»