تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3778739
شناسه : 3778739
تاریخ :
سفر وزیر کشاورزی به پیشوا/ظرفیت های شهرستان مورد بازدید قرار گرفت اقتصاد ایران: پیشوا- وزیر جهاد کشاورزی با سفر به پیشوا از ظرفیت های کشاورزی در این شهرستان بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوری قزلجه بعد از ظهر جمعه در اولین سفر کاری خود به پیشوا در جنوب شرق استان تهران سفر کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در حالی که توسط تعدادی از معاونین وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولان بخش کشاورزی پیشوا همراهی می‌شد، با حضور در کارخانجات کشت و صنعت این شهرستان از اولین زنجیره شیر خام کشور بازدید کرد.

گفته می‌شود، وزیر جهاد کشاورزی قرار است، از یک ابر پروژه دیگر بخش کشاورزی در پیشوا بازدید کند.

کارخانه‌ای که امروز توسط وزیر جهاد کشاورزی مورد بازدید قرار گرفت، در کنار دامداری شیری با سرمایه‌گذاری ۳۶۰ میلیارد تومانی شامل ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده از سوی بانک کشاورزی و ۲۲۵ میلیارد تومان آورده زنجیره تولید شیر خام به شمار رفته و ظرفیت دریافت روزانه هزار و ۲۰۰ تن و سالانه ۴۰۰ هزار تن شیرخام را دارد.

این کارخانه شیر سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن شیرخشک پرچرب، ۲۶ هزارتن شیرخشک کم‌چرب، هفت هزار و ۵۰۰ تن کره پاستوریزه، هشت هزار و ۱۰۰ تن خامه، سه هزارتن شیر تغلیظ شده و ۷۰۰ تن پودر آب پنیر تولید می‌کند.