تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3778737
شناسه : 3778737
تاریخ :
یک گام تا حمله اوکراین به روسیه با تسلیحات دوربرد غرب اقتصاد ایران: مذاکرات غرب درباره اجازه به اوکراین برای استفاده از سلاح‌های دوربرد علیه روسیه در مراحل نهایی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، یک مقام انگلیسی ادعاهای غرب درباره کمک تسلیحاتی ایران به روسیه را تکرار کرد.

نشریه پولیتیکو روز جمعه به نقل از یک مقام انگلیسی فاش کرد که کشورهای غربی در آخرین مرحله مذاکرات در مورد اجازه به دولت کی‌یف برای استفاده از سلاح‌های دوربرد غربی علیه روسیه قرار دارد.

بنا به گزارش این نشریه، این مقام انگلیسی همچنین در ادعایی بی اساس، گفت که آنچه در ماه جاری در مورد آغاز عرضه موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه فاش شده، موضع غرب را تغییر داد.

رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه گفت که کشورهای ناتو فقط در مورد استفاده احتمالی کی‌یف از سلاح‌های دوربرد غربی بحث نمی‌کنند، بلکه در حال بررسی این موضوع هستند که آیا مستقیماً در درگیری اوکراین دخالت کنند یا خیر.

پوتین گفت که دخالت مستقیم غرب در مناقشه اوکراین ماهیت آن را تغییر می‌دهد و روسیه مجبور خواهد شد بر اساس تهدیدهایی که از این طریق برای این کشور ایجاد می‌شود، تصمیم بگیرد.