تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778724
شناسه : 3778724
تاریخ :
امداد رسانی به ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت اقتصاد ایران: سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به پنج حادثه رانندگی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه طی این حوادث یک نفر جان باخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی روز جمعه به پنج حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، ابراز داشت: یک مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر، دو مورد انحراف خودرو از جاده و دو مورد واژگونی امداد رسانی شده است.

وی بابیان اینکه مهمترین حادثه رانندگی روز جمعه واژگونی سمند کیلومتر ۸۰ محور دامغان_ سمنان بود، افزود: متأسفانه در مجموع این حوادث سه نفر مصدوم و یک نفر جان باخت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تصادف سمند و تیبا کیلومتر ۶۵ محور سرخه_ آرادان دیگر حادثه روز جمعه را رقم زد، ابراز داشت: این حادثه شش مصدوم بر جای گذاشته است.

درخشان از واژگونی پاترول کیلومتر ۲۰ محور فولاد محله به شهمیرزاد خبر داد و تصریح کرد: این حادثه باعث مصدومیت چهار نفر شده است.

وی با بیان اینکه انحراف پژو ۲۰۶ و سقوط آن به دره کیلومتر ۱۶ محور میامی_ شاهرود دو مصدوم بر جای گذاشت، افزود: سقوط سمند از پل کیلومتر چهار محور کلاته به چشمه علی نیز دو مصدوم امداد رسانی شد.