تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778708
شناسه : 3778708
تاریخ :
تشدید گروه‌های نظارت و بازرسی در ناوگان تاکسیرانی کاشان اقتصاد ایران: کاشان - مدیر تاکسیرانی شهرداری کاشان گفت: گروه های نظارت و بازرسی در ناوگان تاکسیرانی کاشان تشدید می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها - سعید آستانه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به درخواست شهروندان محترم مبنی بر نبود تاکسی در ساعات پرترافیک در چندین نقطه شهر و جلوگیری از تخلف بعضی از رانندگان تاکسی که باید فعالیت خود را با ارائه سرویس بصورت عمومی داشته باشند و با هدف رفاه حال شهروندان، از تاکسی ون استفاده می‌شود.

وی گفت: تاکسی ون هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ از چهارراه آیت الله کاشانی به مقصد میدان معلم و میدان ولیعصر با نرخ کرایه مصوب هر کورس سه هزار و ۵۰۰ تومان آماده خدمات رسانی می‌باشد.

مدیر تاکسیرانی شهرداری کاشان با اشاره به تشدید گروه‌های نظارت و بازرسی در ناوگان تاکسیرانی کاشان تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت داشتن هر نوع شکایت و پیشنهادات در خصوص درخواست کرایه مصوب و یا عدم ارائه سرویس و دربستی، می‌توانند مراتب را به بازرسان سازمان تاکسیرانی که به صورت گشت نظارت در سطح شهر حضور فعال دارند مطرح و یا به دفتر بازرسی مستقر در میدان ۱۵ خرداد کاشان اعلام نمایند و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۵۲۴۰۰ و سامانه پیامک ۱۰۰۰۰۶۶۰۰۰ ارسال کنند.