تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3778699
شناسه : 3778699
تاریخ :
این لپ‌تاپ ۳ صفحه نمایش دارد! اقتصاد ایران: ترمیکس‌ پرو(TriMax Pro) تجربه منحصر به فردی به حساب می‌آید. این لپ‌تاپ از ابتدا به‌ عنوان یک لپ‌تاپ سه صفحه‌ نمایشگری طراحی شده است و به همین دلیل، کابل‌های بهم ریخته‌ای برای اتصال آن وجود ندارد و کل لپ تاپ در یک پکیج واحد جمع می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: اندازه صفحه نمایش مشخصه تعیین کننده‌ای در خرید لپ تاپ است و در هنگام خرید یک لپ‌تاپ جدید مورد توجه قرار می‌گیرد. اما چگونه می‌توانید صفحه نمایش بزرگتری داشته باشید و همچنان قابلیت حمل آسان را نیز از دست ندهید؟ سازندگان ترمیکس پرو(TriMax Pro) به دنبال ارائه یک نمایشگر بزرگتر با حفظ شرایط قابل حمل است.

ترمیکس‌ پرو(TriMax Pro) تجربه منحصر به فردی به حساب می‌آید. این لپ‌تاپ از ابتدا به‌ عنوان یک لپ‌تاپ سه صفحه‌ نمایشگری طراحی شده است و به همین دلیل، کابل‌های بهم ریخته‌ای برای اتصال آن وجود ندارد و کل لپ تاپ در یک پکیج واحد جمع می‌شود.

به نقل از نیواطلس، به رغم ادعای فضای کاری بی حد و حصر، تریمکس پرو در واقع به یک صفحه نمایش مرکزی ۱۶ اینچی محدود شده است که در طرفین آن صفحه نمایش‌های ۱۰.۵ اینچی قرار دارد. همه نمایشگرها دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ هستند، اما صفحه‌های جانبی در جهت عمودی قرار دارند. صفحه نمایش IPS دارای روشنایی تا ۴۰۰ نیت است.

این لپ‌تاپ مجهز به ویندوز ۱۱ پرو است و طیف وسیعی از پیکربندی‌ها را پوشش می‌دهد. مدل «Barebones» با پردازنده Intel Core i5-1235U، کارت گرافیک AMD Ryzen 7 7735HS ،۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD ارائه می‌شود. پد لمسی ۱۰ نقطه‌ای، Wi-Fi 6e، بلوتوث ۵.۳، تشخیص اثر انگشت، دو بلندگوی ۲.۵ واتی و دوربین پنج مگاپیکسلی، و دو پورت UCB ۳.۲، یک پورت HDMI و نوع C استاندارد از جمله موارد به کار برده شده در آن هستند.

این لپ‌تاپ ۳ صفحه نمایش دارد!

صفحه‌کلید مکانیکی کم‌حجم آن دارای کلیدهای قابل جدا شدن و نور پس‌زمینه قابل تنظیم است تا به کاربران این امکان را بدهد که ظاهر آن را شخصی‌سازی کنند و سازندگان آن می‌گویند باتری ۹۰ وات ساعتی این لپ‌تاپ برای حداکثر شش ساعت کارکرد مناسب است سیستم فن سه‌گانه از داغ شدن بیش از حد لپ‌تاپ حتی در هنگام اجرای بازی‌ها جلوگیری می‌کند.

ترمیکس پرو در کمپین کیک‌استارتر(Kickstarter) شرکت دارد. کیک‌استارتر شرکتی آمریکایی و عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه حمایت می‌کند.