تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3778696
شناسه : 3778696
تاریخ :
قابلیت مکالمه طبیعی با هوش مصنوعی جمینای لایو اکنون برای تمام کاربران اندروید رایگان است اقتصاد ایران: دسترسی به جمنای لایو به‌صورت رایگان برای کاربران اندروید امکان‌پذیر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

گوگل به‌زودی دستیار صوتی هوش مصنوعی Gemini Live را که تاکنون فقط برای مشترکین Gemini Advanced دردسترس بود، به‌طور رایگان برای تمامی کاربران اندروید منتشر می‌کند.

مشابه ویژگی چت صوتی ChatGPT، می‌توانید سوالات خود را به‌صورت صوتی از جمنای لایو بپرسید و حتی در وسط جمله آن را قطع کنید. همچنین چند صدای مختلف برای انتخاب وجود دارد.

حساب اپلیکیشن جمنای در ایکس می‌نویسد: «ما درحال آغاز انتشار رایگان جمنای لایو به زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن اندروید برای افراد بیشتری هستیم. به‌صورت زنده با جمنای صحبت کنید، موضوع جدیدی را بررسی کنید یا ایده‌های خود را پرورش دهید.»

با انتخاب آیکون موجی‌شکل جدید در گوشه پایین سمت راست اپلیکیشن جمنای، دسترسی به چت صوتی امکان‌پذیر خواهد بود. این کار میکروفن را فعال می‌کند و به شما امکان می‌دهد درخواست خود را بیان کنید. در پایین صفحه، گزینه‌هایی برای نگه‌داشتن پاسخ جمنای یا پایان گفتگو خواهید دید.

می‌توانید از اپلیکیشن جمنای خارج شوید تا به استفاده از گوشی خود ادامه دهید یا صفحه را قفل کنید، درحالی‌که مکالمه با جمنای لایو همچنان ادامه دارد. در این حالت، نوتیفیکیشنی برای خاتمه‌ی گفت‌وگو ظاهر می‌شود. علاوه‌بر این، با دستور صوتی Stop می‌توانید لایو را متوقف کنید.

مقالات مرتبط
  • دستیار صوتی جمنای از راه رسید؛ پاسخ قاطع گوگل به چت‌بات OpenAI و سیری پیشرفته اپل
  • هوش مصنوعی «جمنای لایو» وارد گوشی‌های سامسونگ و گوگل شد

پس‌از پایان مکالمه، متن نوشتاری که شامل درخواست‌های شما و پاسخ‌های جمنای است، در بخش تاریخچه ذخیره خواهد شد و این امکان را به شما می‌دهد که مکالمه را از سر بگیرید.

جمنای لایو هنوز از افزونه‌های جمنای برای ارتباط با اپ‌های دیگری مانند جیمیل و یوتیوب موزیک پشتیبانی نمی‌کند، اما در آینده اضافه خواهد شد. پشتیبانی از زبان‌های دیگر و انتشار نسخه‌ی iOS نیز به‌زودی انجام خواهد شد.