تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778652
شناسه : 3778652
تاریخ :
برخی با حرف های تفرقه انگیز وحدت جامعه را از بین می برند اقتصاد ایران: قدس- امام‌جمعه شهر قدس گفت: برخی افراد حرف‌های تفرقه‌افکن زده و وحدت را در جامعه از بین می‌برند، باید با طاغوت زمان مبارزه و در جامعه اسلامی با اتحاد زندگی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمزه محمدی در خطبه‌های نمازجمعه شهرقدس اظهار کرد: ابعاد شخصیتی نبی مکرم اسلام (ص) بسیار عمیق است که تهاجم تبلیغاتی گسترده‌ای برای تخریب شخصیت ایشان انجام دادند اما موفق نشدند و هرچه گذشت ابعاد زندگی پیامبر (ص) بیشتر شناخته شد.

وی گفت: ترویج خوش‌بینی و پرهیز از سوءظن و بدگویی از جمله مهم‌ترین اهداف اخلاقی پیامبر (ص) در جامعه‌ای بود که با جاهلیت مواجه بودند با این وجود ایشان فرهنگ خوبی‌کردن، معرفت و قدردانی را ترویج دادند.

امام‌جمعه شهر قدس افزود: امروز روز بیعت با امام عصر (عج) و احساس مسئولیت در مقابل زمینه‌سازی برای برپایی حکومت امام‌زمان و محیا کردن خود و جامعه برای ظهور است و در سطح دنیا حلقه مرکزی مبارزه با امام عصر (عج)، صهیونیست‌ها هستند.

محمدی ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد منتظر واقعی باشد، باید در ادای واجبات و فرایض کوتاهی نکند و حیا داشته و از گناه فاصله بگیرد و با شیعیان فقیر دیدار کرده و صبر بالایی داشته باشد و اعمال پسندیده انجام دهد و از خودگذشتگی داشته باشد.

وی افزود: برخی افراد حرف‌های تفرقه‌افکن زده و وحدت را در جامعه از بین می‌برند، باید با طاغوت زمان مبارزه و در جامعه اسلامی با اتحاد زندگی کرد.

امام‌جمعه شهر قدس گفت: ایران اسلامی محور مقاومت است، اسرائیل غده سرطانی است که خیانت‌هایی مانند کودک‌کشی مرتکب شده است که این موضوع در طول تاریخ کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: این رژیم باید از بین برود و سربازان امام زمان (عج) این مانع را باید از میان بردارند که ایران اسلامی و جبهه مقاومت این امر را انجام خواهند داد.