تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778643
شناسه : 3778643
تاریخ :
انتقاد امام جمعه پردیس از کمبود مدرسه در فازهای ۹ و ۵ اقتصاد ایران: پردیس- امام جمعه پردیس از کمبود مدرسه در فازهای ۹ و ۵ شمالی انتقاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس اظهار داشت: بین دو مفهوم انتقاد، و نزاع و تفرقه مرزبندی کنیم، دوقطبی غلط زمانی شکل می‌گیرد که یک طرف را حق مطلق و طرف دیگر را باطل محض بدانیم.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران یک دوقطبی وجود دارد و آن انقلاب و استکبار است، گفت: آن کسانی که تفاله‌های بازمانده از دوران غلبه استکبارند، اما قاطبه ملّت ایران، انقلابی و علاقه‌مند به نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم و تعدادی از دانش آموزان در تهیه لوازم التحریر ناتوان هستند با همراهی کمیته امداد کمک‌های خود را به دانش آموزان برسانید و هریک از شما لوازم التحریر یک فرزند را تقبل کنید.

حسینی با اشاره به مشکل کمبود مدرسه در مسکن مهر پردیس گفت: در فاز ۹ مسکن مهر ۲۰ هزار نفر سکونت دارند، سه مدرسه در حال احداث بود که بنا به دلایلی تمامی پروژه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف شد و مردم برای ثبت نام به فازهای دیگر و یا تهران مراجعه می‌کنند و وضعیت فاز ۵ شمالی هم به همین شکل است و مردم از این وضعیت شکایت دارند.