تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778625
شناسه : 3778625
تاریخ :
پیکر مطهر ۱۰۰ شهید دفاع مقدس وارد کشور خواهد شد اقتصاد ایران: اهواز - خطیب جمعه اهواز گفت:هفتم مهرماه حدود ۱۰۰ پیکر مطهر از شهدای دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه اهواز، امروز گفت: اکنون نیروهای مقاومت در عراق، یمن، سوریه و لبنان ضربات کوبنده و مستمری به رژیم صهیونیستی می‌زنند و همواره باید از جبهه مقاومت حمایت کرد. جبهه مقاومت در سال‌های اخیر روز به روز تقویت شده و آسیب‌های فراوانی به این رژیم جعلی وارد کرده و هر روز بر تعداد عملیات‌ها علیه این رژیم جعلی افزوده می‌شود.

وی همچنین به افتخار آفرینی صادق بیت سیاح قهرمان ملی پارالمپیک اشاره کرد و افزود: امروز پوریای ولی افتخاری برای ورزشکاران ایران اسلامی است در حالی که شاید مدال‌های فراوانی داشته، اما روحیه پهلوانی و قهرمانی وی بیش از مدال، در تاریخ ماندگار شد. بیت سیاح این جوان غیرتمند ما پس از قهرمانی و رکوردشکنی پیش از مدال، پرچم افتخار اسلام را بالای سر برد و از اهل بیت (ع) مدال افتخار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: همچنین بانوی دیگری با حجاب و پوشش کامل در رقابت‌های پارالمپیک به مدال طلا رسید و سجده شکر فرو آورد که بی شک الگویی برای سایرین خواهد بود و جا دارد از همه قهرمانان المپیک و پارالمپیک که برای این کشور اسلامی افتخار آفرینی کردند، قدردانی کنیم.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه هفتم مهرماه حدود ۱۰۰ پیکر مطهر از شهدای دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند، اضافه کرد: انتظار می‌رود، مردم مساجد، ادارات و سایر دستگاه‌ها برای استقبال پرشور از افتخار آفرینان ایران اسلامی، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.