تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778617
شناسه : 3778617
تاریخ :
ساماندهی ۳۲ کودک کار در گرمخانه شهرداری کاشان اقتصاد ایران: کاشان - مدیر ستاد انضباط شهری شهرداری کاشان گفت: ۳۲ کودک کار در گرمخانه شهرداری کاشان ساماندهی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی هاشم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری جدید در کاشان توجه به معضلات اجتماعی است، اظهار داشت: شعار «کاشان، شهر بدون متکدی» مدنظر مدیریت شهری کاشان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق به این موضوع همکاری و کمک همه دستگاه‌های خدماتی و اجرایی لازم است، ابراز داشت: شهرداری کاشان در کنار سازمانهایی همچون بهزیستی، نیروی انتظامی و غیره آماده انجام وظایف خود است.

مدیر ستاد انضباط شهری کاشان با بیان اینکه جمع آوری و ساماندهی متکدیان، معتادان، زنان بی سرپرست و کودکان کار در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ۳۲ کودک کار ساماندهی و به محل گرمخانه شهرداری کاشان منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار این کودکان، ۱۲ معتاد متجاهر و هفت زن بی خانمان هم ساماندهی شده اند، گفت: در مجموع و در مرحله نخست اجرای این طرح ۵۱ نفر ساماندهی و به گرمخانه شهرداری کاشان منتقل شده اند.

هاشم پور ضمن تشکر از نهادها و سازمان‌هایی که در اجرای مرحله نخست این طرح کمک کرده اند، افزود: امیدواریم با ادامه طرح‌هایی اینچنینی به زودی شاهد پایان معضلات اجتماعی اینچنینی باشیم.