تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3778614
شناسه : 3778614
تاریخ :
مژده آقای کارگردان درباره قسمت آخر زخم‌کاری ۳ اقتصاد ایران: آخرین قسمت سریال «زخم‌کاری ۳» در حالی منتشر شد که عوامل تولید آن در یک اکران ویژه در سینما آزادی، همراه با مردم به تماشای آن نشستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: محمدحسین مهدویان تاکید کرد که قسمت آخر فصل سوم زخم‌کاری، مخاطب را برای آغاز فصل چهارم این سریال ترغیب می‌کند.

آخرین قسمت سریال «زخم‌کاری ۳» در حالی منتشر شد که عوامل تولید آن در یک اکران ویژه در سینما آزادی، همراه با مردم به تماشای آن نشستند.

این اکران بامداد جمعه ۲۳ شهریور در سینما آزادی برگزار شد و در آن بازیگران و عوامل سریال مانند محمدحسین مهدویان، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، مهراوه شریفی‌نیا و… حضور داشتند.

محمدحسین مهدویان با تشکر از مخاطبان که در بامداد جمعه زمان خود را به تماشای «زخم کاری ۳» در سینما اختصاص داده‌اند، گفت: تجربه‌ای که در این یکی دو سالن نمایش دهنده فیلم داشتیم، تجربه خوبی بود و نشان داد که احتمالا مخاطب از تماشای این قسمت راضی خواهد بود.

کارگردان «زخم کاری» همچنین تاکید کرد: امیدوارم پایان‌بندی فصل سوم زخم کاری را دوست داشته باشید و منتظر فصل چهارم بمانید.

سیدجواد هاشمی، از بازیگران این سریال نیز ضمن تایید سخنان مهدویان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های قسمت آخر فصل سوم زخم‌کاری این است که مخاطب را برای تماشای فصل چهارم ترغیب می‌کند.