تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3778606
شناسه : 3778606
تاریخ :
همکاری متا، اسنپ و تیک‌تاک برای مقابله با انتشار محتوای مرتبط با خودکشی و خودآزاری اقتصاد ایران: متا با همکاری اسنپ و تیک‌تاک، برنامه‌ای به‌نام Thrive راه‌اندازی کرده که هدفش مقابله با محتوای خودآزاری و خودکشی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

متا، اسنپ و تیک‌تاک برنامه‌ای جدید به نام Thrive تأسیس کرده‌اند تا به مقابله با انتشار محتوای گرافیکی مرتبط با خودآزاری و خودکشی کمک کنند. برنامه‌ی مذکور به این شرکت‌ها اجازه می‌دهد سیگنال‌هایی را به‌اشتراک بگذارند که سایر پلتفرم‌ها را از محتوای خلاف قوانین آگاه کند.

Thrive با همکاری سازمان خیریه‌‌ی Mental Health Coalition ایجاد شده که هدفش حذف محتوای نامناسب مرتبط با سلامت روان است. متا می‌گوید زیرساخت‌های فنی پشت این برنامه را فراهم کرده است تا اشتراک‌گذاری سیگنال‌ها به‌صورت امن انجام شود. این تکنولوژی به فناوری اشتراک‌گذاری سیگنال‌های بین‌پلتفرمی شباهت دارد که در Lantern نیز به‌کار می‌رود؛ برنامه‌ای که برای مبارزه با سوءاستفاده از کودکان در فضای آنلاین طراحی شده است.

متا ادعا می‌کند از قبل اقداماتی انجام داده است تا دسترسی به محتوای خودآزاری و خودکشی در پلتفرمش دشوار شود، اما همچنان به کاربران اجازه می‌دهد درباره‌ی تجربه‌های خود از سلامت روان، خودکشی و خودآزاری صحبت کنند، مشروط بر این‌که ترویج یا توصیفات گرافیکی از این اعمال ارائه ندهند.

مقالات مرتبط:
  • مدیران غول‌های فناوری در سنای آمریکا درباره تهدیدهای انتخاباتی شهادت می‌دهند
  • برای اولین بار نحوه ادغام واتساپ با سایر پیام‌رسان‌ها به‌نمایش درآمد

بر اساس آمار متا، این شرکت هر فصل اقدامات گسترده‌ای در رابطه با میلیون‌ها محتوای مرتبط با خودکشی و خودآزاری انجام می‌دهد. در سه‌ماهه‌ی گذشته، حدود ۲۵ هزار پست از این نوع محتوا پس‌از درخواست تجدیدنظر کاربران حذف شده‌اند.