تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778604
شناسه : 3778604
تاریخ :
نظارت کافی بر دوخت و فروش لباس‌های فرم مدارس نمی‌شود اقتصاد ایران: اهواز - امام‌جمعه شهر شهید چمران از عدم نظارت کافی بر دوخت و فروش لباس‌های فرم مدارس انتقاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: در آستان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستیم، جا دارد که مسئولان آموزش‌وپرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از نظر امکانات و تجهیزات، توجه ویژه‌ای به مدارس، به‌ویژه مدارس روستایی داشته باشند به‌طوری که کادر آموزشی و دانش‌آموزان نیاز و کم بودی را احساس نکنند.

وی خواستار حضور فعال خیرین در کمک‌رسانی به دانش‌آموزان شد و افزود: خرید لوازم‌تحریر و لباس مدرسه از جمله نیازهای اساسی دانش‌آموزان محسوب می‌شود که نیازمندان بسیاری در منطقه وجود دارند که باید آنها را پوشش داد.

امام‌جمعه شهر شهید چمران تأکید کرد: عدم انجام فعالیت‌های موازی، دوباره‌کاری و فردی است در زمینه یاری‌رسانی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار بسیار مهم است، بر همین اساس از خیرین درخواست می‌شود که کمک‌های خود را به مراکز معتبر نظیر کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر ائمه جمعه و مراکز خیریه رسمی و دارای مجوز اعطا کنند.

وی از عدم نظارت کافی بر دوخت و فروش لباس‌های فرم مدارس انتقاد و عنوان کرد: متأسفانه نظارت کافی بر تولید و عرضه لباس‌های فرم مدارس وجود ندارد و این مسئله منجر به شکایت و ناراحتی بسیاری از خانواده‌ها از کیفیت و قیمت ۲ یا چند برابری لباس‌های فرم به نسبت قیمت مصوب اداره اصناف شده است.

هفته وحدت یعنی یک‌صدایی در برابر رژیم صهیونیستی

خطیب جمعه شهر شهید چمران، هفته وحدت و سالروز ولادت خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت و اظهار کرد: وحدت و اتحاد یعنی حفظ عقاید قطعی و مسلم خود و یک‌صدایی و یک‌دست شدن در برابر دشمنانی نظیر رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار است.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش اسرائیل و آمریکای خونخوار، در پی نابودی اسلام و مسلمین هستند، عنوان کرد: متأسفانه برخی در کشورهای اسلامی نمی‌خواهند جنایت‌های این رژیم‌ها را ببینند و خود را به خواب زده‌اند. اما سران کشورهای عربی و متحدان پنهان و آشکار آنان بدانند که هر کسی در جبهه ظلم و ستمگران عالم باشد، سرنوشتی جز پیوستن به زباله‌دان تاریخ ندارد.

نباید تبعیض میان ورزشکاران المپیک و پارالمپیک باشد

حجت الاسلام ابراهیمی کسب مدال‌های رنگارنگ کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و بیان کرد: ورزشکاران ایرانی توانستند در این دوره از مسابقات ۲۵ مدال کسب کنند که جا دارد از یکایک آنها که دل مردم را شاد کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی خواستار توجه وزیر ورزش به کاروان پارالمپیک و عدم تبعیض میان ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی شد و عنوان کرد: از اقدام ارزشی و اعتقادی صادق بیت سیاح در اهتزاز پرچم ام‌البنین تقدیر می‌کنیم.

امام‌جمعه شهر شهید چمران تصریح کرد: این ورزشکار خوزستانی نمادی از غیرت، معرفت و بصیرت دینی و به‌تمام‌معنا، یک پهلوان ایرانی و اسلامی است.