تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778601
شناسه : 3778601
تاریخ :
کشور باید در تمامی حوزه‌ها تقویت شود اقتصاد ایران: شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد گفت: کشور باید در حوزه‌های فرهنگی،اجتماعی،ساسی،اقتصادی و نظامی تقویت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: یکی از بزرگترین جهادها در راه خداوند، انتظار ظهور امام زمان (عج) است.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: انتظار ظهور به معنای توقف نیست بلکه باید بستر حکمرانی این امام بزرگوار ایجاد شود و اگر این امر محقق نشود مدت زمان غیبت طولانی‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام فاطمی افزود: آن‌هایی که می‌خواهند بستر ظهور زمان (عج) را فراهم کنند باید ولایت مدار باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید روی پای خود بایستیم گفت: باید تلاش کنیم تا کشور را در حوزه فرهنگی، اقتصادی، علمی، سیاسی، نظامی تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام فاطمی با اذعان بر اینکه باید تلاش شود تا جبهه مقاومت تقویت شود و دشمن را از منطقه بیرون کرد عنوان داشت: وقتی مردم دنیا شیرینی آن را حس کردند، آن روز است که بستر ظهور را فراهم کرده‌ایم.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به دستاوردهای مختلف جمهوری اسلامی ایران که در دنیا زبانزد است، خاطر نشان کرد: افرادی که به تازگی چشم خود را به روی جهان باز کرده‌اند این دستاوردها برایشان تازگی دارد و تحمل این موفقیت‌ها را ندارند.