تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778600
شناسه : 3778600
تاریخ :
کاهش‌ ۷ درجه‌ای دما، باد و خاک و باران در راه کاشان اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه پاییز زودتر از موعد به کاشان رسیده است، گفت: کاهش‌ ۷ درجه‌ای دما، باد و خاک و باران در راه کاشان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی هوا طی روزهای آینده اظهار داشت: از امروز جمعه با سرعت کمتر و از شنبه تا دوشنبه با شیب تندی دمای هوا بسرعت کاهش می‌یابد که مقدار این کاهش دما بین ۵ تا ۷ درجه انتظار می‌رود که وضعیت پاییزی را ایجاد خواهد کرد.

وی ابراز داشت: در روز شنبه این کاهش دما که ناشی از افزایش شیو فشاری (اختلاف فشار با مناطق مجاور) است همراه با سرعت جریانات جوی و افزایش سرعت باد خواهد بود و با توجه به جهت شمال شرقی آن و عبور از کانون گردوخاک مناطق کاشان، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: در اواخر روز شنبه با فرارفت رطوبت در مناطق کوهستانی بخش برزک و قمصر بارش‌های رگباری هم محتمل است.

وی گفت: همچنین با توجه به فصل مسافرت هموطنان عزیز، افرادی که قصد مسافرت به مناطق شمالی و ساحلی را دارند انتظار بارش‌های رگباری نسبتاً شدید را داشته باشند.

ارغوانی افزود: کشاورزان و بهره برداران که محصولات خود را در فضای باز جهت قرار داده‌اند در روز شنبه نسبت به محافظت از بارش و گردوخاک احتمالی جمع‌آوری یا از پوشش مناسب استفاده کنند.