تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778591
شناسه : 3778591
تاریخ :
پایان مسابقات آتش نشانان جهان با درخشش ورزشکاران خوزستانی اقتصاد ایران: اهواز _ پانزدهمین دوره مسابقات آتش نشانان جهان با درخشش ورزشکاران خوزستانی به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات آتش نشانان جهان در قالب ۴۰ رشته ورزشی با حضور بیش از ۴۵ کشور جهان در شهر آلبورگ دانمارک از ۱۷ شهریور برگزار شد.

رضا عابدبنی، محمد چعب و خلیل زنگویی آتش نشانان ورزشکار خوزستانی بودند که در رشته دو و میدانی در این مسابقات شرکت کرده وبا اقتدار توانستند در ماده‌های مختلف عناوین و مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.

رضا عابدینی از آتش نشانی شهرداری آبادان در ماده ۱۰۰ متر طلا و در ماده پرش طول نقره و در ماده چهار در صدمتر تیمی صاحب مدال برنز شد.

همچنین محمد چعب از آتش نشانی شهرداری شوشتر در ۸۰۰ متر نقره و ۳ هزار متر صاحب مدال برنز، خلیل زنگویی از آتش نشانان شرکت پتروشیمی ماهشهر در ماده ۳ هزار متر و ماده چهار در صد متر تیمی ۲ طلا و در ماده پنج هزار متر صاحب برنز شدند.

گفتنی است، این مسابقات که ۴۰ رشته ورزشی را شامل می‌شود هر ۲ سال یک بار با حضور کشورهایی از سراسر جهان برگزار می‌شود که امسال کشور دانمارک میزبان این رقابت‌ها بود و برای آتش نشانان حکم المپیک ورزشی را دارد.