تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778588
شناسه : 3778588
تاریخ :
فراهم کردن زندگی مطلوب وظیفه حاکمیت و دولت است اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه اهل سنت کیش فراهم کردن زندگی مطلوب را وظیفه حاکمیت و دولت دانست و بر لزوم استفاده از نیروهای انسانی کارآمد تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ یعقوب شمس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت کیش با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: خداوند رسول گرامی اسلام را را برای هدایت انسان‌ها فرستاد، پیامبر اسلام، پیامبر رأفت و مهربانی است.

وی افزود: مراسم جشن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) روز یکشنبه ساعت ۲۰ در مسجد نور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و از مردم می‌خواهم با شور و شوق گسترده در مراسم میلاد پیامبر اسلام (ص) شرکت کنند.

شیخ یعقوب شمس، یکی از وظایف اصلی مدیران مناطق آزاد را هم افزایی برای بهبود توانمندی‌ها کیش دانست و گفت: عملکرد مطلوب مسئولان در گرو بهره‌گیری از سرمایه انسانی است.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه اصلی کیش هستند، گفت: فراهم کردن زندگی مطلوب وظیفه حاکمیت و دولت است.

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به اینکه ساکنان کیش با صبر و وفاداری مشکلات را تحمل کرده و می‌کنند، گفت: مردم برای استقلال و سربلندی کیش در همه عرصه‌ها حضور یافتند و مشارکت در انتخابات مصداق همدلی مردم است.

شیخ یعقوب شمس، رفع نیازهای مردم را از وظایف دولتمردان و مسئولان برشمرد و گفت: تقویت مزیت‌های طبیعی، خدادادی و انسانی کیش برای پیشرفت نیازمند مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه کیش مستعد پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است، گفت: ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری، تسهیل امور و رفع موانع و ارائه خدمات بیشتر به مردم می‌تواند در شکوفایی کیش مؤثر باشد.

شیخ یعقوب شمس، گفت: کیش با جذب استعدادهای برتر، الهام بخش نوآوری و خلاقیت برای سرزمین مادری است.

وی با اشاره به اینکه کیش دروازه ایران به سوی جهان خواهد شد، افزود: باید قدر کیش را بدانیم.