تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778579
شناسه : 3778579
تاریخ :
مراقب جریانات انحرافی در مساله امامت حضرت مهدی (عج) باشیم اقتصاد ایران: قم- امام جمعه پردیسان گفت: آغاز امامت حضرت مهدی (عج) عید با عظمتی است، اما باید مراقب باشیم که از ناحیه جریانات انحرافی مثل شیعه انگلیسی مصادره نشود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیسان اظهار کرد: آغاز امامت حضرت مهدی (عج) عید با عظمتی است، اما باید مراقب باشیم که این عید بزرگ با یکسری عناوین جعلی که مستند تاریخی ندارد، از ناحیه جریانات انحرافی مثل شیعه انگلیسی مصادره نشود.

امام جمعه پردیسان افزود: نهم ربیع الاول روز تجدید بیعت با امام زمان است و یکی از مسائل مهم در زمان غیبت، تجدید بیعت با نایب ایشان یعنی مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به معنادار بودن همزمانی سفر رئیس جمهور به عراق و برچیده شدن پایگاه‌های گروه‌های تروریستی از اقلیم کردستان، توجه ویژه دولت به امنیت مرزها به خصوص مرزهای شرقی را خواستار شد.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه عملیات‌های استشهادی علیه صهیونیست‌ها کریدورهای امن اسرائیل از جمله اردن را مورد تهدید قرار داده است، بیان کرد: برخی اعراب خائن امکانات رژیم صهیونیستی را از این طریق تأمین می‌کردند، اما امروزه این کریدور هم به عامل تهدید برای رژیم تبدیل شده است.

وی ابراز کرد: شصت درصد اردن فلسطینی‌الاصل هستند، اگر اینها به حرکت دربیایند، اتفاق‌ها رقم خواهد خورد ضمن اینکه این اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که امت اسلام نارضایتی غیرقابل تحمل دارند که هر از گاه سر باز می‌کند.

حجت الاسلام حامدی با تصریح بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت، عنوان کرد: مسؤولان نباید مسؤولیت خود را طعمه و فرصت بداند و مسؤولین امر به موضوع تسهیلات پرداختی مدیران بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های دولتی ورود کنند و شفاف کنند.

امام جمعه پردیسان یادآور شد: هریس و ترامپ در مناظره اخیرشان به دو نکته اشاره کردند که برای ایرانی‌ها غرور آفرینی است و نشان از این دارد که از ایران رعب و هراس دارند.

وی اضافه کرد: هریس و ترامپ هر دو اذعان کردند که اگر رقیب رأی بیاورد ایران قوی‌تر می‌شود و آمریکا و اسرائیل نابود می‌شود ولی رسانه این اظهار آنان را محو کرد.