تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778574
شناسه : 3778574
تاریخ :
تمام تلاش آمریکا و اسرائیل ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است اقتصاد ایران: خرم‌آباد - امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: تمام تلاش آمریکا و اسرائیل ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به آغاز امامت امام عصر (عج)، اظهار داشت: نشانه ایمان عمل صالح است، ایمانی که عمل صالح به همراه نداشته باشد؛ مانند یک درخت بی‌ثمر است.

وی با بیان اینکه با آمدن امام عصر (عج) بساط کفر برچیده خواهد شد و ما باید منتظر واقعی ایشان باشیم، عنوان کرد: در این راستا انسان هم باید خودش را اصلاح کند و هم در راه اصلاح جامعه قدمی بردارد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر (ص) با حضرت خدیجه، آغاز هفته وحدت و… گفت: جهان اسلام به‌شدت نیازمند به وحدت و انسجام است.

حجت‌الاسلام شمسی فر، افزود: تمام تلاش آمریکا و اسرائیل ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است، چون وقتی امت اسلامی یکپارچه و منسجم شد، آمریکا و اسرائیل نمی‌تواند کاری کند، اگر آمریکا و اسرائیل در غزه این جنایت‌ها را می‌کنند، به‌خاطر تفرقه‌ای است که میان امت اسلامی اتفاق افتاده است.

وی گفت: امت اسلامی باید دنبال وحدت، انسجام و یکپارچگی باشند، دولت‌های اسلامی باید بیدار شوند و شجاعت به خرج بدهند و در کمک به مردم مظلوم فلسطین اقدام عملی انجام دهند، دشمنان این امت مانند آمریکا و اسرائیل را نابود کنند.