تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778565
شناسه : 3778565
تاریخ :
دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی در عصر غیبت ضروری است اقتصاد ایران: بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: همه ما وظیفه داریم تا در عصر غیبت دشمن شناس و دشمن ستیز باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: امروز جلوه بیرونی دشمنان اهل بیت و امام عصر (عج) تابلوی غزه است‌

وی با بیان اینکه وحدت واقعی این است که دشمن واحد را بشناسیم در مقابل او بایستیم، افزود: مشکل ما امروز آمریکا و اسرائیل نیست بلکه نتایج جنگ آنان در عرصه درونی است که می‌خواهند ما را درغگو و بی‌عفت کنند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: در حفظ دستاوردهای نظام مردم وظیفه دارند دلسوزانه و مشفقانه بر مسئولان نظارت کنند تا همه در مسیر نورانی مقاومتی حرکت کنیم.

رحیم آبادی با بیان اینکه نعمت‌های الهی برای مؤمنین پوشیده نیست و غیرقابل شمارش است، بیان کرد: همه وظیفه داریم شاکر این نعمت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه اسلام خدا، اسلامی نیست که ولی خدا را نبینیم و حال آنکه او ما را ببیند، گفت: معنویت را با وجود ولی خدا باید تجربه کرد و اگر نقص و کمبودی در جان ما و جامعه بشریت است بخاطر کم‌توجهی به این مسیر است.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: امروز ولی فقیه مسلم بن عقیل امام عصر (عج) است که باید در عمل از او تبعیت و اطاعت کنیم و امام زمان (عج) ما را فراموش نکرده بلکه این ما هستیم که در سایه غفلت قرار گرفته‌ایم.