تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778561
شناسه : 3778561
تاریخ :
۲۲۹ هزار دانش آموز زنجانی سرکلاس های درس حاضر می شوند اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۲۹ هزار دانش‌آموز در مدارس استان حضور خواهند داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) با اشاره به اینکه نقش اصلی آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی است، گفت: شاهد افزایش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید هستیم و امیدواریم در سال‌های بعدی این نفرات افزایش پیدا کنند.

وی افزود: سال جاری ۲۲۹ هزار دانش‌آموز در مدارس حضور دارند، که از این تعداد ۲۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه از ۲۶ شهریور ماه سال جاری سال تحصیلی آغاز می‌شود، عنوان کرد: زمزمه‌های پرنشاط و زیبای مهر ماه را با شروع جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر نگاهی به جوامع پیشرفته امروزی داشته باشیم، جامعه‌ای موفق است که برای بحث تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای قائل است و در مسیر رشد و بالندگی افراد تلاش می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه منابع مهمی برای اداره جامعه لازم است، ابراز کرد: وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص و کسانی که به خوبی تعلیم و تربیت را مدیریت می‌کنند، برای رشد جامعه نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در بحث تربیت نسل آینده وظیفه سنگینی دارد و باید با کمک خانواده‌ها این فضای مناسب فراهم شود.