تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778560
شناسه : 3778560
تاریخ :
«وحدت» ضرورت و اصل در میان امت اسلامی است اقتصاد ایران: لاهرود- امام جمعه بخش مشگین‌شرقی گفت: وحدت در راس تمام مسائل بوده و بین امت اسلام اصل بر وحدت است که باید در این راستا مواظب باشیم تفرقه‌ و دوقطبی در دنیای اسلام ایجاد نشود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین‌شرقی با بیان اینکه «وحدت» ضرورت و اصل در میان امت اسلامی است، اظهار کرد: وحدت در رأس تمام مسائل بوده که باید مواظب باشیم تفرقه و دوقطبی در دنیای اسلام ایجاد نشود چرا که بزرگترین نقشه و آرزوی دشمنان ایجاد اختلاف و تفرقه و دوقطبی است.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه ما دشمن شناسی است که باید دشمن را خوب بشناسیم و بشناسانیم که دشمن شناسی و عالم به روز بودن بصیرت است و نگذاریم فکرهایمان را به جای دیگر متمرکز کنند و باید رأس هرم را بزنیم، حواسمان از دشمن اصلی پرت نشود و لحظه‌ای از آن غفلت نکنیم.

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی با تاکید بر اینکه در حال حاضر، آمریکا و رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل دشمن اصلی ما هستند، ادامه داد: دشمن اصلی را باید بشناسیم و بر علیه او متحد بشویم، اینکه برخی از سلبریتی‌ها می‌گویند چرا از اسرائیل دست بر نمی‌دارید، نمی‌فهمند که اسرائیل واقعاً انسان نیست و اگر انسان بود این همه ظلم و جنایت نمی‌کرد.

حجت الاسلام صفری در ادامه ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر (عج) بیان کرد: در سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر (عج) برای تعجیل در فرج دعا کنیم و در حین اقامه نماز و در همه حال به فکر و یاد امام زمان (عج) باشیم، همه باید آرزوی دنیای پس از ظهور حضرت ولی عصر (عج) را داشته باشیم و برای تحقق آن بسیار تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بندگان مؤمن و حقیقی که از خوف قیامت در امان خواهند بود، کسانی هستند که در رفع حوائج مردم تلاش می‌کنند، گفت: اکثر مردم مؤمن، مذهبی و انقلابی و عاشق اهل بیت (ع) هستند که نباید در مقابل سخن حق سکوت کنیم و بی تفاوت باشیم که شجاعت و شهامت حق گفتن نوعی جهاد است.

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی انگور هفته آینده در شهر لاهرود از همه مردم، مسؤولین، کشاورزان و باغداران جهت حضور در این جشنواره دعوت کرد و به مشکلات مردم اشاره کرد و ادامه داد: مردم بابت عدم پرداخت وام ازدواج و فرزند آوری واقعاً از مجلس و دولت گله‌مند هستند که این مسئله طرح حمایت از فرزند آوری را مختل می‌کند که لازم است مسؤولین امر باید به این مسئله هر چه سریع‌تر رسیدگی کنند.