تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778559
شناسه : 3778559
تاریخ :
جهل مردم و امپراطور رسانه‌ای ابزار تسلط استکبار جهانی به دنیا است اقتصاد ایران: گرمی- امام جمعه شهرستان گرمی گفت: استکبار جهانی در عصر حاضر از دو ابزار جهل مردم و امپراطور رسانه‌ای برای تسلط بر دنیا استفاده می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله یداله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی با بیان اینکه امروز آنچه اساس بشریت را تهدید می‌کند این است که امپراطور رسانه‌ای در دست قدرت‌های شیطانی است، اظهار کرد: استکبار جهانی در عصر حاضر از دو ابزار جهل مردم و امپراطور رسانه‌ای برای تسلط بر دنیا استفاده می‌کند.

وی با اشاره به آغاز امامت امام عصر (عج) گفت: نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ سال است که فرزند رسول خدا (ص) در غیبت صغری و کبری به سر می‌برد و میان بیش از ۸ میلیارد انسان و بیش از ۲ میلیارد مسلمان و نزدیک به ۴۰۰ میلیون شیعه ۳۱۳ نفر یار باوفا و لایق برای تشکیل حکومت جهانی پیدا نمی‌کند.

امام جمعه شهرستان گرمی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) بارها و بارها شرط سعادت بشریت را تمسک به قرآن و اهل بیت معرفی کرد، ادامه داد: غیر مسلمانان قرآن را قبول نکردند و اکثر مسلمانان نیز اهل بیت را کنار زدند و کره زمین به بلایی گرفتار شد که هر روز از رنگ و بوی معنویت و انسانیت دور و دور تر شد و اگر کسی بگوید امروز یک نیم کره زمین غرق در فساد و فحشاء و نیم کره دیگر غرق در خون و قتل و غارت و کشتار است، دروغ نگفته است.

آیت‌الله صفری بیان کرد: استکبار جهانی با امپراطور رسانه‌ای خود مردم را در جهالت نگه می‌دارد و دوباره از این جهالت برای غارت ملت‌ها و اشغال سرزمین‌ها و حتی اشغال افکار و مغزها استفاده می‌کند و به بهانه مبارزه با تروریسم، تروریست می‌پروراند و کار تروریستی می‌کند و دنیا را ناامن می‌سازد ولی با همین رسانه‌ها جنایت‌ها و خیانت‌ها را خدمت به مردم دنیا نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه دیکتاتورهای دنیا به بهانه دفاع از آزادی و دموکراسی به کشورها حمله می‌کند و مردم را قتل عام می‌کنند ولی به وسیله همین رسانه‌ها خود را مدافع حقوق بشر به دنیا معرفی می‌کنند، گفت: فاسدترین انسان‌ها در رأس قدرت قرار می‌گیرند و زنان و کودکان را به فساد می‌کشند و بنیان خانواده را تخریب می‌کنند و فساد اخلاقی را ترویج می‌کنند و به واسطه همین رسانه‌ها این فساد و جنایت را تمدن و فرهنگ و دفاع از حقوق زن به دنیا معرفی می‌کنند.

خطیب جمعه گرمی اضافه کرد: به همین دلیل تنها انسان‌های نادان هستند که فریب این رسانه‌ها را می‌خورند، وقتی ما از حجاب دفاع می‌کنیم به جای اینکه بگویند در کشف حجاب چه سودی برای استکبار است که با هزینه میلیاردها دلار از آن حمایت می‌کنند می‌گویند شما آیا سایر مشکلات را حل کردید که می‌خواهید مشکل حجاب را حل کنید.

آیت‌الله صفری ادامه داد: دشمنان ملت‌ها وقتی می‌خواهند دولتی را سرنگون کنند با همین پیام رسان‌ها ضمن اینکه جاسوسی می‌کنند جاسوس هم پرورش می‌دهند ضمن اینکه اطلاعات غلط به خورد مردم می‌دهند بلکه سربازگیری هم می‌کنند و همین پیام‌رسان‌ها مانند یک مرکز پرورش نیرو به استکبار جهانی عمل می‌کند.