تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778555
شناسه : 3778555
تاریخ :
«دولت» سفره مردم را دریابد/ لزوم به‌کارگیری جوانان در رفع چالش‌ها اقتصاد ایران: میامی- امام جمعه میامی از مسوولان خواست تا سفره مردم را دریابند و گفت: دولتمردان باید دست بوس مردمی باشند که پشتوانه نظام هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع بابیان اینکه سه رویکرد نزاع حوزه اقتصادی در کشور رخ داده که قرار بر رفع آن‌ها است، ابراز داشت: این سه رکن تحریم، اولویت اقتصادی و عدالت اجتماعی است.

وی افزود: برای حل این چالش‌ها باید رفع نا ترازی، اصلاح سیاست گذاری داخلی و بزرگ کردن اقتصاد کشور از طریق سیاست‌های بهم پیوسته داخل و خارجی انجام گیرد.

لزوم استفاده از نخبگان در حل مشکلات اقتصادی

امام جمعه میامی بابیان اینکه تکیه به خود کشور و جوانان راه حل مشکلات را باز می‌کند، ابراز داشت: کشور ثروتمند دارای جوانان با مدارج و رتبه بالای علمی داریم که باید از آنها استفاده شود.

عزیزی با بیان اینکه کنار گذاشتن رتبه‌های علمی نابودی اقتصاد، ایجاد ظلم و از بین رفتن عدالت اجتماعی را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: سفره مردم را دریابید اگر کوچک شود دین گریزان می‌شود به موضوع دین باید عنایت داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما مظلوم هستند، افزود: هر روز باید مسؤولان دست این مردم را ببوسند چراکه در هر عرصه‌ای با دادن خون شهید و جوانان پشتوانه نظام بودند اگر برای سفره مردم کار کردید عدالت نیز ایجاد می‌شود و معتقد به توزیع عادلانه ثروت هستیم.

نزدیکی مرگ رژیم اسرائیل

امام جمعه میامی بابیان اینکه ترس بالاتر از مرگ و امروز رژیم منحوس اسرائیل صدها بار از ترس مرده است، ابراز داشت: مردم در خیابان علیه رژیم خودشان نتانیاهو شعار می‌دهند.

عزیزی با تاکید بر اینکه ابر قدرت خاورمیانه ایران است و با احدی شوخی ندارد، تصریح کرد: وعده صادق نزدیک اما این سیلی با سیلی‌های دیگر فرق دارد این بار سیلی طوری خواهد بود که باعث از بین رفتن رژیم منحوس اسرائیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بین رژیم داخلی اسرائیل اختلافات عجیبی رخ داده و برابر ایران نمی‌توانند بایستند، افزود: به یقین صدها بار رژیم صهیونیستی را کشته و به عقب راندیم.

امام جمعه میامی بابیان اینکه برای مسلمانان نباید مسئله غزه عادی سازی شود، اضافه کرد: حدود ۳۵۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و هر روز بر شهدا افزوده می‌شود لذا بنا به این دلیل نفرت ما نیز از اسرائیل نباید کاسته شود.