تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778554
شناسه : 3778554
تاریخ :
نابودی اسرائیل نزدیک است/ فلسطین مسئله‌ای فراموش نشدنی اقتصاد ایران: آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه نتانیاهو اذعان کرده که در گرفتاری بزرگی به سر برده و در محاصره ایران قرار دارد، گفت: نابودی اسرائیل بیش از هر زمان دیگری نزدیک است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) و همچنین ایام مقارن با سالروز طوفان الاقصی، تاکید کرد: ۱۱ ماه از طوفان الاقصی گذشته. فلسطین ۴۱ هزار شهید داده و ۹۵ هزار نفر در غزه مصدوم و معلول شده‌اند و این گوشه‌ای از جنایت‌های اسرائیل است.

وی با بیان اینکه اسرائیل و پشتیبانان او به خصوص آمریکا ۱۱ ماه است که تلاش می‌کنند بین ایران اسلامی و اعراب اختلاف ایجاد کنند اما همه کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی امروز متوجه شده‌اند که تنها حامی غزه ایران اسلامی است، افزود: اسرائیل و آمریکا کاری کرده‌اند که هفت محور بزرگ دور هم جمع شده‌اند تا بساط رژیم جعلی صهیونیستی را در هم بپیچند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه حزب الله لبنان، انصار الله یمن، حشدالشعبی عراق، ملت بزرگ سوریه، ایران اسلامی و قهرمان و محورهای دیگر درگیر هستند تا اسرائیل را نابود کنند، گفت: نخست وزیر پیشین اسرائیل اذعان کرده که جمهوری اسلامی نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را پیدا کرده و در حال خفه کردن اسرائیل است.

شریفی نیا با بیان اینکه نتانیاهو اذعان کرده که در گرفتاری بزرگی به سر برده و در محاصره ایران قرار دارد، تاکید کرد: وزیر جنگ اسرائیل و بسیاری از افراد مؤثر کابینه اسرائیل یکی پس از دیگری استعفا می‌دهند و حتی فرمانده پادگان مهم هشت هزار و ۲۰۰ اسرائیل نیز که از مهمترین پایگاه‌های مهم رژیم اسرائیل است، تهدید به استعفا کرده و این نشان از فروپاشی درونی اسرائیل دارد.

وی با بیان اینکه اسرائیل بیش از هر زمان دیگری مستاصل و گرفتار شده است، ابراز کرد: ۱۱ ماه جنایت‌های اسرائیل ادامه داشته و خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های فراوانی تخریب شد اما اسرائیل کاری از پیش نبرده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه نباید مسئله فلسطین فراموش شود، بیان کرد: باید در هر جمع و جلسات و مجامع دینی و خانوادگی باید مسئله غزه را دائماً متذکر شد و ما عقیده داریم که این موضوع دردسرهایی را برای عمال استکبار در بر خواهد داشت و قطعاً دردسرهایی را برای اسرائیل و آمریکا در آینده نیز پیش خواهد آمد و ان شالله طوفان الاقصی به ظهور ولی عصر (عج) منجر خواهد شد.

شریفی نیا با بیان اینکه یک انسان چطور می‌تواند صحنه‌های دردناکی را ببیند و بی تفاوت باشد، بیان کرد: این صحنه‌ها دل هر انسانی را به درد می‌آورد و از سوی دیگر رئیس دادگاه لاهه حکم صادر کرد تا نتانیاهو دستگیر و زندانی شود اما اعلام شد که تهدیداتی برای این حاکم صورت گرفته است و این نشانه جنایت‌های اسرائیلی‌ها است.